آبادان؛

لزوم اتحاد ملی برابر زیاده گویی‌های استکبار

مقابل زیاده گویی آمریکا در برجام به منشور رهبری رجوع شود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه آبادان گفت: لازم است در زمان کنونی به منشور رهبری در خصوص برجام بازگردیم.
 حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آبادان افزود: رفتار آمریکایی‌ها در زمان‌های مختلف نشان داده که این دولت (آمریکا) مورد اعتماد نیست.
 وی به موافقان و مخالفان برجام توصیه کرد که به دنبال مچ گیری از برجام نباشند و در زمانی که آمریکا در برجام بدعهدی می‌کند، به منشور و منویات رهبری در خصوص این موضوع رجوع کنند.
 امام جمعه آبادان با بیان سخنرانی رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اقدامات آمریکایی‌ها در خصوص برجام، گفت: باید راه نفوذ دشمن بسته شود.
 حجت الاسلام ابراهیمی‌پور اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را راهبرد مقابله با بد عهدی آمریکا عنوان کرد و افزود: کمک به رونق صنایع کوچک و متوسط و حمایت واقعی از تولید داخلی از الزامات تحقق این مهم است.
وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، گفت: حادثه طبس، لطف الهی به نظام جمهوری اسلامی بود و برخلاف همه پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های آمریکا، این عملیات به محلی برای شکست استکبار تبدیل شد.
 خطیب جمعه آبادان همچنین با بیان برگزاری مرحله دوم انتخابات در برخی شهرهای کشور و آبادان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات را نیز خواستار شد.
 حجت الالسلام ابراهیمی‌پور تاکید کرد: کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها مراقب باشند در تبلیغات و سخنرانی‌ها، زمینه دلخوری و تخریب طرف مقابل فراهم نشود.
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۹ مهرماه سال گذشته در نامه‌ای به آقای روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسی‌های دقیق و مسئولانهٔ برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را درخصوص رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیهٔ کشور صادر کردند. معظم له با برشمردن تأکیدات و الزامات ۹ گانه در اجرای برجام، مصوبهٔ جلسهٔ ۶۳۴ مورخ ۹۴/۵/۱۹ شورای عالی امنیت ملی را با رعایت این موارد و الزامات تأیید کردند.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.