سمنان؛

اشتغال و کمبود آب دو چالش اساسی در استان سمنان است

امام جمعه سمنان گفت: دولت مصوبات مناسبی برای رفع چالش های اساسی مردم در سفر به سمنان اتخاذکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان گفت : دولت مصوبات مناسبی برای رفع چالش های اساسی مردم در سفر به سنمان اتخاذ شد که در کوتاه مدت ثمرات آن را احساس خواهند کرد.
حضرت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان که در مصلی بزرگ شهر برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در آیین استقبال از رئیس جمهوری افزود : مسؤلان استانی قدردان مردم به خاطر این حضور گسترده هستند و عظمت حضور پر رنگ نشان دهنده همدلی و وحدت میان مسؤلان و مردم در استان است.
وی اظهار داشت : اشتغال و کمبود آب دو چالش اساسی در استان سمنان است که انشالله مردم ثمرات این سفر را احساس خواهند کرد.
وی به شهادت محمد حسین حمزه یکی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت : همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) ، پیکر این شهید به خاک سپره خواهد شد.
امام جمعه سمنان یادآور شد : شهدای مدافع حرم از دو پاداش دنیایی و اخروی برخوردارند ،هجرت از کشور ودفاع از حریم اهل بیت (ع) پاداش این شهدا را در آخرت دوچندان خواهد کرد.
آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: عشق امامان (ع) و ولایت فقیه در این جوانان شهید وجود داشت و به این درجه کمال رسیده اند و جوانان استان و کشور با الگو برداری از این شهدا راه آن ها را ادامه دهند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.