سیستان وبلوچستان؛

مسجد آماده برگزاری مراسم اعتکاف در سیستان و بلوچستان هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ مسجد آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای زنان و مردان در سطح این استان هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی افزود: مطابق بررسی های صورت گرفته پیش بینی می شود که امسال حدود ۵ هزار نفر در این آئین معنوی حاضر شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار هزار و ۵۳۶ نفر در ۵۵ مسجد سیستان و بلوچستان در آئین معنوی اعتکاف شرکت کردند که حسب یقین امسال بر این آمار افزوده خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر زن و هزار و ۱۳۶ نفر مرد بودند که در دو شهرستان زاهدان و زابل شاهد بیشتری جمعیت آماری بوده ایم.

وی بیان اینکه مبلغ دریافتی از معتکفین جهت تامین هزینه های تغذیه، ۴۰۰ هزار ریال است، تاکید کرد: خیرین می توانند با مراجعه به اداره های تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان ها نسبت به تأمین هزینه برگزاری مراسم اعتکاف اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتکاف یکی از یادگاری های ماندگار انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اعتکاف از سنت‌های حسنه‌ای بوده که به برکت جمهوری اسلامی گسترش پیدا کرده است که باید به بهترین شکل آن را پاسداشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار