سیستان وبلوچستان

با توجه به ریزش سقف منزل مسکونی، باید بافت های فرسوده شهرها مرمت شوند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: با توجه به ریزش سقف منزل مسکونی در روز گذشته باید بافت های فرسوده شهر مرمت شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ شاقوزایی افزود: تاکنون ریزش منازل فرسوده در نقاط حاشیه ای شهر حوادث فراوانی را آفریده که در یکی از این حوادث شاهد جان باختن دو کودک به دلیل ماندن در زیر آوار بوده ایم اما متاسفانه ریزش این منازل قدیمی و فرسوده همچنان رخ می دهد.

وی ادامه داد: روز گذشته در خیابان پهلوانی شهرستان زاهدان شاهد ریزش سقف یکی دیگر از منازل فرسوده شهر بوده ایم که هرچند تلفات جانی نداشت اما برای ساکنین آن مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

شاقوزایی هشدار داد: منازلی که دارای بافت فرسوده و قدیمی خشتی و گلی هستند به دلیل گذشت زمان عمر مفید آنان سپری شده و در هرلحظه می توانند حادثه ایجاد کنند لذا باید ارگان های ذیربط نسبت به مرمت سازی این منازل اقدامات عاجل صورت دهند.

 وی در خصوص دیگر حوادث رخ داده روز گذشته در شهرستان زاهدان گفت: روز گذشته 3 عملیات امدادی دیگر در شهرستان زاهدان صورت گرفت که آزاد سازی مادر و کودک حبس شده در منزل، بازکردن قفل ضد سرقت درب منزل و امداد رسانی به محل نشت گاز بوده که خوشبختانه تلفاتی را در بر نداشتند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: بهترین راه برای در امان ماندن از حوادث رعایت نکات ایمنی است و مردم می توانند با رعایت این نکات خود از بروز هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار