از کاظمی و مرد یونانی تا بختباری زاده؛

سقوط کنندگان به لیگ دسته یک چه تیم هایی هستند؟ + برنامه بازی ها

3تیم سیاه جامگان، راه آهن و استقلال اهواز از اصلی ترین تیم های شانس سقوط به لیگ دسته یک هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ پانزدهم 24 اردیبهشت به اتمام می رسد و تیم قهرمان ، تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا و تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک مشخص خواهد شد که یکی از حساسترین نبردهای این فصل از رقابت های لیگ برتر جنگیدن تیم های پایین جدول برای بقا است.

3 تیم سیاه جامگان مشهد ، راه آهن شهر ری و استقلال اهواز سه تیم انتهایی جدول لیگ پانزدهم هستند که سقوط شاگردان بختیاری زاده به لیگ دسته یک تقریبا مسجل شده و 2 تیم دیگر برای بقا می جنگند.

سیاه جامگان که در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سایپا به تساوی یک بر یک رسید ، هم اکنون با کسب 21 امتیاز از 26 بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد و تلاش می کند تا در چهار بازی آینده حداکثر امتیازات را کسب کند تا بلکه حضور خود در لیگ شانزدهم را قطعی سازد.

این تیم در چهار دیدار آینده خود ابتدا در ورزشگاه ثامن الحجج مشهد میزبان تراکتورسازی است و پس از آن در قم به مصاف صبا می رود و سرانجام در آخرین دیدار خارج از خانه خود در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب آهن است.

شاگردان کاظمی در آخرین دیدارشان در لیگ پانزدهم میهمان ملوان بندرانزلی هستند.

راه آهن: شاگردان مرد یونانی که با کسب 19 امتیاز از 26 دیدار در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند ، حال روز خوبی را پشت سر نمی گذارند و خطر سقوط به لیگ دسته یک همیشه کابوس این تیم بوده است.

لکوموتیورانان که این هفته با تساوی مقابل ذوب آهن به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند ، بازی های سختی را در ادامه رقابت های لیگ برتر دارند و در هفته بیست و هفتم میزبان پدیده هستند و پس از آن به مصاف استقلال خوزستان ، سپاهان و پرسپولیس می روند.

استقلال اهواز: شاگردان سیاوش بختیاری زاده که پس از گذشت 26 هفته از لیگ برتر با کسب تنها 13 امتیاز در رده آخر جدول قرار دارند ، شانس زیادی برای بقا در لیگ ندارند اما نقش بسزایی در قهرمانی لیگ برتر دارد.

این تیم در چهار هفته انتهایی لیگ برتر ، ابتدا به مصاف تیم سرسخت پرسپولیس می رود و پس از آن میهمان فولاد خوزستان در شهرآورد اهواز است و سرانجام به مصاف تیم های سایپا و تراکتورسای می رود تا شانس خود را برای بقا در لیگ برتر محک یزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار