بختیاری زاده: مسئولان از خدایشان بود ، سقوط کنیم!/ در لیگ محلات هم سرمربی استقلال می مانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: حتی اگر استقلال اهواز به لیگ محلات هم سقوط کند ، باز هم سرمربی این تیم می مانم.

سیاوش بختیاری زاده، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سقوط تیمش به لیگ دسته یک اظهار کرد: از همان ابتدا مشخص بود که استقلال اهواز به لیگ دسته یک سقوط می کند زیرا به هیچ وجه امکانات نداشتیم واگر در لیگ برتر می ماندیم ، می بایست به لیگ شک می کردیم.

وی افزود: زمین تمرین نداشتیم، پول نداشتیم، لباس ورزشی نداشتیم اما همه انتظار داشتند در لیگ بمانیم. مسئولان استقلال اهواز و خوزستان از خدایشان بود که به لیگ دسته یک سقوط کنیم که به آن ها تبریک می گویم به آرزویشان رسیدند.

بختیاری زاده درباره صحبت های ابراهیم تهامی مبنی بر دوپینگ کردن بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: پس از بازی مقابل پرسپولیس،زمانیکه به اتوبوس رفتیم با تهامی صحبت کردم و متوجه شدم تمامی صحبت ها سوئ تفاهم بوده است. منظور وی از دوپینگ استفاده بازیکنان پرسپولیس از مواد نیروزا نبود بلکه به دلیل قدرت و توانایی های بالای بازیکنان پرپسولیس در این دیدار از این اصطلاح استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره احتمال استعفایش گفت: به هیچ وجه از استقلال اهواز استعفا نمی دهم زیرا سرمربی بودن این تیم برای من افتخار است. مطمن باشید اگر استقلال اهواز به لیگ محلات هم سقوط کند بازهم سرمربی این تیم می مانم و به این کار هم افتخار می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار