پنج گام برای نشستن علی منصور روی نیمکت استقلال

شمارش معکوس برای نشستن علی رضا منصوریان روی نیمکت استقلال آغاز شده است.

پنج گام برای نشستن علی منصور روی نیمکت استقلالبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، نیمکت تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست سنگین آبی پوشان در دربی 82 با حواشی متعددی مواجه شد.

 در این میان با توجه به  نتایج نه چندان خوب استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر، زمزمه تغییر در کادر فنی این تیم از سوی هیئت مدیره به گوش می رسد.

شاگردان مظلومی نسبت به همین برهه زمانی در نیم فصل نخست لیگ برتر که با 22 امتیاز صدرنشین بودند، هفت امتیاز کمتر گرفته اند و با کسب 15 امتیاز از 11 دیدار نیم فصل دوم در رتبه هفتم جدول دور برگشت قرار دارند.

 همین عامل در کنار شکست چهار بر 2 مقابل پرسپولیس، جایگاه پرویز مظلومی روی نیمکت اسقلال را به مرز انفجار رسانده و اگر این تیم در چهار هفته پایانی لیگ برتر و فینال جام حذفی برابر ذوب آهن اصفهان موفق به کسب قهرمانی و دریافت سهمیه آسیا نشود، به احتمال فراوان سرمربی آبی پوشان با کارت قرمز هیئت مدیره این باشگاه مواجه می شود.

 در کنار روزهای بد استقلال در هفته های اخیر، علی رضا منصوریان جدی ترین آلترناتیو نیمکت آبی پوشان، با وجود مشکلات مالی نابود کننده باشگاه نفت همراه با چند جوان مستعد نتایج فوق العاده ای در نیم فصل دوم گرفته و اکنون نفت را به یکی از جدی ترین مدعیان کسب سهمیه آسیایی لیگ قهرمانان تبدیل کرده است. مشکلات موجود در باشگاه نفت ، اگر برای استقلال و یا حتی پرسپولیس اتفاق می افتاد، امکان داشت این 2 تیم را به طور کلی از هدف خود دور کند. با این وجود علی منصور جوان در عرصه مربی گری با مدیریت درست، از ضربه خوردن تیمش به دلیل مشکلات مالی جلوگیری کرده و نفت را روز به روز در مسیر آسیایی شدن قرار می دهد. نفت در نیم فصل دوم 23 امتیاز کسب کرده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم دور برگشت قرار گرفته است.

 منصوریان بارها اعلام کرده که در پایان فصل از جمع نفتی های پایتخت جدا می شود.

 وی در ابتدای لیگ پانزدهم تمایل زیادی به نشستن روی نیمکت استقلال داشت و حتی با مسئولان این باشگاه پای میز مذاکره نشست اما قولی که مسئولان شرکت ملی نفت ایران به وی برای حمایت قدرتمندانه از نفت دادند، منصوریان را به ادامه فعالیت در جمع زرد پوشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ترغیب کرد. با این وجود منصوریان فقط  تا پایان فصل در نفت می ماند چرا که از وعده های تکراری برای رفع مشکلات مالی خسته شده و دیگر توان تحمل فشارهای روحی و روانی ناشی از این مشکلات را ندارد.

بنابراین گزارش  منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم در پایان فصل آنها می توانند یکطرفه فسخ قرارداد کنند.

 این امر  احتمال جدایی منصوریان از نفت را در پایان لیگ پانزدهم قوت می بخشد.

به هرحال در صورت تدوام ناکامی های مظلومی در استقلال و موفقیت علی منصور در نفت،  پایان فصل را  می توان به مثابه سلام اسطوره آبی ها به نیمکت استقلال تعبیر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار