پس از استعفای استیماچ از سپاهان؛

شانس ویسی برای سرمربیگری زردپوشان بیشتر شد

پس از استعفای ایگور استیماچ از سپاهان، عبدالله ویسی سرمربی این تیم می شود.

شانس ویسی برای سرمربیگری زردپوشان بیشتر شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با هدایت ایگور استیماچ کروات در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر عملکرد خوبی را نداشت، از هدایت سپاهان استعفاء داد تا به کشورش بازگردد.

به طور قطع مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان برای 4 بازی آینده در لیگ برتر سرمربی را جذب نخواهند کرد و از بین مجید بصیرت و قاسم زاغی‌نژاد یکی را به عنوان مربی موقت انتخاب خواهد کرد، البته محرم نویدکیا نیز که به عنوان مدیرفنی زردپوشان اصفهانی در حال فعالیت است نیز از دیگر گزینه های مربی موقت سپاهان محسوب می شود.

حال مسئولان تیم فوتبال سپاهان در حال برنامه ریزی برای فصل آینده لیگ برتر هستند تا بتوانند با کسب سهمیه و حتی قهرمانی، نتایج ضعیف این فصل را جبران کنند و از همین رو خبر می رسد، مدیران این باشگاه در حال بررسی سه گزینه هستند که اصلی ترین آن ها عبدالله ویسی ، سرمربی جوان استقلال خوزستان است.

در این باره گفتگویی کردیم با حسین چرخابی، کارشناس فوتبال کشورمان

وی در این باره اظهار کرد: مهم نیست مربیانی که به اصفهان می آیند چه کسانی هستند، مهم وقف دادن خود به شرایط اصفهان است که از این لحاظ نیز ویسی شرایط خوبی را با اصفهانی ها دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار