چرخابی:

تراکتور و ذوب آهن درس خوبی به عربستانی ها دادند

حسین چرخابی کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تراکتور سازی و ذوب آهن درس خوبی به عربستانی ها دادند و بی نقص عمل کردند .

تراکتور و ذوب آهن درس خوبی به عربستانی ها دادند
حسین چرخابی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد ذوب آهن در مقابل النصر عربستان توضیحاتی ارائه داد.

وی در خصوص این بازی گفت: در تمام بازی هایی که از نمایندگان ایران دیدم این بهترین بازی بود که انجام شد، مهم ترین و اولین کاری که گل محمدی در این بازی انجام داد این بود که هافبک های تیم را محکم کند و حتی حدادی فری که کمتر ممکن بود در بازی ها درگیر شود به خوبی در این بازی درگیرانه عمل کرد.
 
چرخابی افزود: بازی ذوب آهن کاملا حساب شده بود و حتی این تیم می توانست بیش از 3 گل به ثمر برساند، بعد از این بازی بود که متوجه شدم چرا عربستانی ها از رویارویی با ایرانی ها وحشت داشتند زیرا آن ها تیم های ضعیفی هستند و در این سال ها نتوانسته اند بازیکنان خوب خارجی هم جذب کنند، به همین دلیل وحشت داشتند و ما هم شاهد بودیم که ذوب آهن و تراکتور درس خوبی به آن ها دادند.

وی در ادامه و در خصوص احتمال تکرار این موفقیت ها در برای ذوب آهن در ادامه راه گفت: نمی توان گفت که ما 100 درصد با این شرایط به فینال می رسیم زیرا از تیم های شرق آسیا به درستی شناخت نداریم، ولی به طور قطع می توانیم بگوییم که تا همین حالا ذوب آهن و تراکتور بهترین های غرب آسیا هستند و بازی ذوب آهن در مقابل النصر نشان داد که این تیم می تواند تا مراحل بالاتری هم برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار