پایگاه خبری صهیونیستی؛

مصر بعد از دو جزیره، صحرای سینا را به تل آویو می فروشد

پایگاه خبری مکور ریشون دو جزیره فروخته شده مصری را متعلق به تل آویو دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری صهیونیستی "مکور ریشون" در یادداشتی نوشت: مصر با امضای توافقنامه فروش جزیره های تیران و صنافیر ثابت کرد که آنجا که پای پول وسط باشد دیگر سرزمین، قداستی ندارد.

در ادامه این یادداشت آمده است: حال که مصر این دو جزیره را در ازای پول و برخی امتیازات به عربستان واگذار کرده، فروش شبه جزیره سینا نباید برای آنها غیر ممکن باشد و حتی قابل مذاکره و مناقشه است.

در این سایت تأکید شده است که سران پیشین این رژیم گفته بودند که جزایر تیران و صنافیر در اصل عبری هستند و نه مصری یا سعودی.

این سایت با طرح این ادعا که "دیوید بن گوریون" نخست وزیر وقت این رژیم، سربازان اسرائیلی را از این جزیره فرماندهی می کرد، خاطرنشان می کند: این رژیم پس از جنگ 1967 جزیره تیران را اشغال کرد؛ اما بعدا مصر آن را بازپس گرفت.

سایت "مکور ریش" تأکید کرد انور سادات، رئیس جمهور وقت مصر گفته بود که جزایر تیران و صنافیر، متعلق به سینا هستند و اسرائیل پس از امضای معاهده کمپ دیوید از سینا خارج شد حال چگونه این دو جزیره متعلق به عربستان هستند؟!

این سایت در پایان خاطرنشان می کند هدف اصلی از امضای این توافقنامه بین مصر و عربستان "فراهم کردن مقدمات آغاز مذاکرات آینده میان اسرائیل و کشورهای عربی برای امضای توافقنامه فراگیر صلح است."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حضرت ابراهیم (ع)۴۰۱۶سال پیش در شهر بصره عراق به دنیا آمد ،ومهاجرت کرد به طرف فلسیطین ،وباز هم مهاجرت کرد به طرف عربستان ،آنجا مکه را بنا کرد ،وحضرت ابراهیم (ع)یکتا پرست بود ،وهنوز حضرت عیسی (ع)حضرت موسی (ع)نبودند،پس دوجزیره حق مصریان می باشد ،وعربستان یا رژیم صهیونیستی که از نازی های هیتلر می باشند هیچ حقی در در سرزمین کهن مصر ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آقای السیسی ، فروشنده خوبی است !!!!! مخصوصا در فروش ناموس وطن !!!!!
آخرین اخبار