علیزاده:

تلاش سه ساله ام به بار نشست/کار من تازه شروع شده

تنها تکواندوکار دارنده سهمیه المپیک ریو در بخش بانوان گفت:خوشحالم که پس از سه سال زحمت، تلاش هایم به بار نشست و سهمیه المپیک را کسب کردم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کیمیا علیزاده نماینده تیم ملی تکواندوی کشورمان در وزن دوم المپيكي زنان در دومین روز (یکشنبه 29 فروردین) از مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره آسيا پس از شکست «فیتریانا یوسف» از اندونزی در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف «نیاما گارانگ» از نپال رفت که در این دیدار نیز با شایستگی با نتیجه 15 بر 2 در پایان راند دوم برنده شد و ضمن راهیابی به فینال رقابت های وزن 57- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریو 2016 را هم برای کشورمان بدست آورد.
کیمیا علیزاده تنها بانوی تکواندوکار راه یافته به ریو پس از کسب سهمیه المپیک گفت : از راهیابی به المپیک بسیار خوشحالم، سختی های بسیاری را برای کسب سهمیه المپیک کشیدم و اینکه امروز توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم نتیجه سه سال زحمت و تلاش من است.
وی تاکید کرد:در واقع با کسب سهمیه المپیک تازه کار من شروع شده و امیدوارم بتوانم در ریو نیز مقتدرانه پیروز شوم.
گفتنی است: علیزاده در مرحله نهایی پیکارهای كسب سهميه المپيك در قاره آسيا که به ميزباني شهر «مانيلا» فيليپين برگزار می شود باید با نماینده ای از کشور تایلند مبارزه کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار