آخرین امید تکواندوی بانوان برای سهمیه المپیک

کیمیا علیزاده آخرین امید کسب سهمیه المپیک تیم ملی تکواندوی بانوان امروز یکشنبه 29 فروردین به روی شیاپ چانگ می رود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره آسيا از صبح دیروز (شنبه) به مدت 2 روز به ميزباني شهر «مانيلا» فيليپين و در سالن «گرندبالروم» با حضور 97 تكواندوكار از 38 کشور آغاز شد، تا تکلیف 16 تکواندوکاری که در این رقابت ها، سهمیه المپیک ریو 2016 را برای کشورشان بدست می آورند، مشخص شود.

در روز نخست این پیکارها «اكرم خدابنده» نماینده کشورمان در وزن چهارم المپيكي زنان پس از یکدور استراحت به مصاف «کریستی الورا» از فیلیپین، دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی گوانگجو و اینچئون رفت که در پایان سه راند مبارزه نتیجه را 10 بر 3 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز دوم و پایانی این مسابقات، «كيميا عليزاده» آخرین و تنها شانس تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان است که برای کسب سهمیه المپیک ریو آخرین تلاش های خود را می کند.

وی در وزن دوم المپيكي، نماينده كشورمان است که پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار اندونزی و افغانستان رقابت کند.

تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به فینال این مسابقات و برای کسب سهمیه المپیک ریو باید در دومین گام به مصاف نماینده نپال برود.

مبارزه علیزاده در شیاپ چانگ شماره یک و بازی 17 خواهد بود و هوگوی وی،آبی است.

گفتنی است، هدايت تيم ملي تكواندوي زنان كشورمان در اين رقابت‌ها برعهده «مينو مداح» بعنوان سرمربي و «مهرو كمراني» به عنوان مربی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار