سرباز معلمان جذب آموزش و پرورش می شوند

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش از جزئیات ابلاغ بخشنامه جذب سرباز معلمان به آموزش و پرورش خبر داد.

رسول پاپایی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بخشنامه جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۶ـ۹۵، به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این بخشنامه عنوان کرد: در اجرای بند الف تبصره ماده 66 الحاقی قانون خدمت وظیفه عمومی و مجوز مورخ 7 فروردین 95 ستاد کل نیروهای مسلح، سهمیه هر استان برای جذب و سازماندهی معلمان وظیفه در سال 96-95 اعلام می‌شود.

پاپایی افزود:‌ در این بخشنامه تذکر داده شده است برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حتی‌الامکان اعلام نظر گزینش قبل از ارسال اسامی به حوزه ستادی (25 اردیبهشت 95)، ‌انجام گیرد و پس از تاریخ مذکور و ارسال اسامی پذیرفته‌شدگان به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا، هیچگونه جذب جدید (حتی به جای مردودین گزارش)، پذیرفته نشده و سهمیه مصرف شده قابل جایگزین نیست.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش بیان کرد: مجریان برنامه معلمان وظیفه استان باید پس از ثبت‌نام داوطلبان، برگه اعزام به خدمت آنها را تا چند روز قبل از اعزام به مراکز آموزشی نزد خود نگه دارند و سپس قبل از اعزام به همراه برگه اعلام محل خدمت که از سازمان وظیفه عمومی ناجا برای پذیرفته‌شدگان ارسال می شود، جهت تحویل به مراکز آموزشی، به آنها عودت دهند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه تحویل مسئول ثبت‌نام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
پس تکلیف ماچیست؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
گدایی کنین... جدی میگم، بهتراز معلمیه...
آخرین اخبار