شبهای فوتبالی بیست و دوم فروردین

تحلیل وضعیت سرخابی ها در آستانه حساس ترین دربی سال های اخیر

برنامه شبهای فوتبالی امشب از ساعت 22:40 به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برنامه شبهای فوتبالی امشب با مرور نتایج بازی های باقیمانده هفته بیست و پنجم و بررسی جدول رده بندی لیگ برتر آغاز شد.

این برنامه که آخرین برنامه قبل از دربی بود، تا حد امکان به شهرآورد هشتاد و دوم هم پرداخت.

سوال پیامکی:
نتیحه دربی روز جمعه؟
۱) برد استقلال
۲) برد پرسپولیس
۳) مساوی

خلاصه نفت - پدیده پخش شد.
کنفرانس بازی نفت - پدیده:
منصوریان: خوشحالم که شیوه جدید تمرینات برایمان مفید بود. به بچه ها تبریک می گویم. ما می دانستیم با تیم بسیار خوبی رو به رو می شویم.

مهاجری: متاسفانه خیلی زود گل خوردیم. روی عدم ارتکاب خطا تذکر داده بودیم اما این اتفاق به درستی انجام نشد. خدا پدر کمک داور را بیامرزد که پنالتی ما را اعلام کرد.

مهمان نخست برنامه، محمد حسن انصاریفرد بود.
او در ابتدا در خصوص وضعیت تیم نفت تهران گفت: مشکلات مالی گریبان همه تیم های ایرانی را گرفته اما نکته مهم، مدیریت این نابسامانی ها است. تیم فوتبال نفت از تیم هایی بود که به خوبی این وضع را مدیریت کرد و الان می بینیم دوباره سرپا شده است.

سپس حواشی دیدار ملوان - پرسپولیس روی آنتن رفت.

انصاریفرد درباره بازی ملوان - پرسپولیس گفت: بازی ها در انزلی همواره مشکل است و ملوان تیمی است که انصافا کم می بازد. در این شرایط حساس، پرسپولیس بازی هوشمندانه ای انجام داد. همچنین برانکو در انتخاب نفراتش خیلی با دقت عمل می کند. به همین دلایل است که تیمش را از رده آخر جدول به اینجا رسانده است.

در ادامه خلاصه بازی ملوان - پرسپولیس پخش شد.

مدیرعامل سابق سرخپوشان در ادامه افزود: رسیدن به ترکیب ایده آل از عوامل موفقیت پرسپولیس است. در این تیم، نفرات تعیین کننده سیستم بازی پرسپولیس است.

محمد احمدزاده، سرمربی ملوان، در تماسی تلفنی به اظهار نظر پیرامون بازی دیروز پرداخت: می دانستیم پرسپولیس خوب فوتبال بازی می کند اما ما توانستیم سرعت آنها را بگیریم و بازی کاملا درگیرانه ای انجام شد. فکر می کنم حق ما حداقل یک امتیاز بود.

درباره مازیار باید بگویم که خطایی از سوی کمال کامیاب نیا روی او انجام شد که باعث شکستگی گونه او شده ولی داور گفته که من صحنه را ندیدم! امیدوارم کارشناسان نظر منصفانه ای بدهند.

سپس آمار بازی ملوان و پرسپولیس به نمایش درآمد که حاکی از برتری نسبی شاگردان برانکو بود. همچنین آمار تفکیک شده بازیکنان ملی پوش دو تیم نمایش داده شد.

کنفرانس بازی ملوان - پرسپولیس:

احمدزاده: فقط تاسف می خورم، قضاوت بر عهده بینندگان باشد. بازیکن پرسپولیس باید قطعا اخراج می شد.
برانکو: به شاگردانم تبریک می گویم. قطعا یکی از سخت ترین بازی های فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.این بهترین دعوتنامه برای حضور هوادارانمان در دربی بود.

انصاریفرد درباره دربی جمعه گفت: وضعیت دربی در این سالها با دهه ۶۰ خیلی متفاوت است. در آن زمان آقای پروین و آقای پورحیدری با اطمینان از جایگاه خود تیم ها را به زمین می فرستادند اما الان مربیان از آینده خود می ترسند.

در این دربی دو مربی شجاع حضور دارند و جدول رده بندی هر دو تیم را به شدت محکوم به برد کرده است. انتظار ما یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است.

استقلال تیم نتیجه گرایی است و تا الان با اقتدار در بالای جدول باقی مانده است. اما پرسپولیس به گونه دیگری به اینحا رسیده، از موج انتقادات به مربی و بازیکنان شروع شد تا اینکه خودش را به بهترین شکل بالا کشید. البته نبود کمال کامیابی نیا برانکو را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد چراکه او بازیکن بسیار مهمی است.

سپس حواشی و خلاصه دیدار ذوب آهن - تراکتورسازی به نمایش درآمد.

مهمان دوم برنامه، مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال بود.

امیرآبادی در خصوص بازی ذوب آهن و تراکتور گفت: به خاطر شرایط جدول، بازی بسیار حساسی بود. ذوبی ها پس از به ثمر رساندن گل فکر نمی کردند تراکتور به بازی برگردد.

کنفرانس ذوب آهن - تراکتور:
گل محمدی: نتیجه دلخواه ما بدست نیامد. میل به پیروزی را نشان ندادیم. البته داوری هم یک طرفه بود و مثلا سینل عشوری خیلی راحت باید اخراج می شد.
پژمان: یکی از بازی های خوب لیگ بود که باعث افزایش روحیه تیم ما در لیگ و آسیا شد. از هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند بسیار سپاسگزارم.
امیرآبادی درباره شرایط استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید به آقای مظلومی و باشگاه به خاطر جوانگرایی تبریک بگویم. هیچ کس فکر نمی کرد تا همین الان استقلال مدعی قهرمانی باشد.

در ادامه حواشی و خلاصه بازی استقلال - سپاهان پخش شد.

امیرآبادی درباره دربی افزود: قطعا شاهد دربی زیبایی خواهیم بود و هر دو تیم امیدوار به پیروزی اند.

او در خصوص بازی امروز مقابل سپاهان گفت: بازی با محک زدن تیم های مقابل شروع شد اما انتقادی که به آقای مظلومی وارد است عدم اضافه کردن مهاجم دوم بود. چرا وقتی خسرو و یعقوب کریمی هستند، پروپییچ از لیست خارج شده است! یا چرا آرش برهانی زودتر به بازی نیامد؟

از طرفی به نظر من تعویض های خلعتبری و پریرا هم تصمیمات بی دلیلی از سوی استیماچ بود.

سپس آمار جزئی بازی از جمله نقاط قوت و ضعف تیم ها در طول فصل و آمار بازیکنان ملی پوش به نمایش درآمد.

امیرآبادی در پایان از هواداران دو تیم بزرگ پایتخت درخواست کرد بدون توهین و بی احترامی، خاطره ای خوش رقم بزنند و بازیکنان سرخابی هم بازی زیبایی به نمایش بگذارند.

کنفرانس استقلال - سپاهان:
مظلومی: بازی سریع و خوبی بود و فقط گل نداشت. سپاهان با یک دفاع فشرده فقط به نباختن فکر می کرد. تمام تلاشمان را کردیم تا ببریم اما متاسفانه نشد. شرایط دربی با این بازی قطعا تفاوت خواهد داشت.

استیماج: به تمام تیم خودم تبریک می گویم. نقشه های زیادی کشیده شد که ما امروز ببازیم. تیم برتر میدان بودیم و حق ما پیروزی بود. خیلی کوتاه می گویم مسائلی که من در هفته های اخیر تحمل کردم، یک اسب هم تحمل نمی کرد. کسی که می خواهد در کار من دخالت کند، جایی در تیمم نخواهد داشت.

حسین عسگری پیشکسوت داوری کشورمان، آخرین مهمان برنامه بود.

کارشناسی داوری:
ملوان - پرسپولیس:
پنالتی پرسپولیس و ملوان صحیح بود.
کارت زرد کامیابی نیا نادرست بود و خطای بازیکن ملوان باید اعلام می شد.
خطایی که در موقعیت صد درصد گلزنی از جری بنگستون اعلام شد، اشتباه بود.

نفت - پدیده:
پنالتی پدیده اشتباه بود.

ذوب آهن - تراکتورسازی:
پنالتی ذوب آهن صحیح بود.
گل ذوب آهن به درستی مردود اعلام شد.

استقلال - سپاهان:
میثم مجیدی باید با کارت زرد جریمه می شد.
بازیکن سپاهان درون محوطه جریمه استقلال با خطا سرنگون شد.

تفاوت لباس های داوران این بازی نکته بسیار عجیبی بود که به آن اشاره شد.

تا پایان برنامه امشب، ۷۳ درصد بینندگان، برد پرسپولیس را برای دربی روز جمعه پیش بینی کرده اند.

تحلیل وضعیت سرخابی ها در آستانه حساس ترین دربی سال های اخیر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
استقلال حریف پرسپولیس نمیشه.جمعه رو باختید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
برد پرس پلیس
آخرین اخبار