ذوالفقاری: خوشبختانه هوادارانمان سالم ماندند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خوشبختانه برای هوادارانمان مشکلی پیش نیامد . همچنین باشگاه ذوب آهن کمک زیادی انجام داد .

ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالات شد. 

وی در خصوص حمله قلبی دو هوادار تراکتور در بازی مقابل ذوب آهن گفت: هنگام به ثمر رسیدن گل اول سجاد صدقی بیهوش شد . سپس پس از به ثمر رسیدن گل دوم هم حبیب آرزو مند دچار حمله قلبی شد که به بیمارستان منتقل شد .من هم به سرعت خودم را به آنجا رساندم که جا دارد همین  جا تشکر ویژه ای داشته باشم از دکتر تیم خودمان و دکتر صادقی که تلاش بسیاری کردند . همچنین دستگاه شوک فوق العاده به کمک ما آمد چون اگر این دستگاه نبود قطعا اتفاق بدی می افتاد. 

وی در ادامه افزود خوشبختانه ساعت 9.30 دقیقه شب بود که سجاد صدقی از بیمارستان مرخص شد اما حبیب آرزومند هم در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت بود وقرار شد یک روز در بیمارستان بستری شد. همچنین جا دارد تشکری داشته باشم از آذری مدیر عامل ذوب آهنی ها که همکاری زیادی برای بستری هموادارمان داشتند و زحمت زیادی کشیدند.

ذوالفقاری در ادامه خاطر نشان کرد: جا دارد تشکری هم از ناظر ویژه فدراسیون داشته باشم که کمک زیادی کردند تا آمبولانس حاضر شود. خوشبختانه ما هم از این دستکاه شوک در تمرینات خودمان استفاده می کنیم تا برای کسی مشکلی پیش نیاید.
 
وی در خصوص میزان شانس این تیم برای قهرمانی گفت: صد در صد برای قهرمانی تلاش می کنیم. از قلعه نویی هم باید تشکری داشته باشیم که در حساس ترین زمان این مسئولیت را قبول کردند و توانست تحول زیادی در این تیم ایجاد کند که هم در لیگ موفق باشیم و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.

سرپرست تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: تصور می کنم مدیریت باشگاه تاکنون تمام تلاش خودش را انجام داده و تمام  امکانات لازم را فراهم کرده اند تا تیم موفق باشد . البته برای این که بتوانیم در آسیا موفق باشیم باید از همه کمک بگیریم و همه عوامل کمک کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
دستش درد نکنه
آخرین اخبار