در برنامه شب های فوتبالی امشب چه گذشت؟

از بررسی حاشيه های فوتبال سال ٩٤ تا قرار گرفتن پرسپوليس در صدر نظر سنجی برنامه شب های فوتبالی

برنامه شب های فوتبالی امشب از ساعت ٢٠:٤٥ از شبکه ورزش سیما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  برنامه شب های فوتبالی امشب از ساعت ٢٠:٤٥ روی آنتن رفت.

سوال پيامكي

به نظر شما كدام تيم قهرمان ليگ برتر مي شود ؟

١.استقلال تهران 

٢.استقلال خوزستان 

٣.پرسپوليس 

٤.ذوب اهن 

٥.تراكتورسازي

٦.نفت 

٧.سايپا

خلاصه بازي استقلال و پديده 


ميرشاد ماجدي نخستين مهمان برنامه بود 

ماجدي درباره بازي استقلال و پديده گفت ؛استقلال در اين بازي زمان هاي زيادي را براي گلزني از دست داد و تيم پديده هم قدرت حمله چنداني نداشت .

به نظر من پديده برنده ميدان بود و براي كسب يك امتياز به ورزشگاه ازادي أمده بود .

استقلال در ساختار دفاعي عملكرد خوبي دارد اما تنها ساختار دفاعي باعث قهرماني نمي شود .

از همين جا به تمام استقلالي ها سلام مي كنم اما من نظر شخصي ام مي گويم و ان هم اين است كه برهاني دير به بازي امد و بهتر بود اين بازيكن زودتر به بازي مي امد تا خلا ها را پر كند.

ماجدي در مورد وضعيت چشمي گفت :چشمي ستون تيم استقلال بود و بايد بگويم اميد إبراهيمي و چشمي جزو بازيكناني هستند كه كمترين تغيير را در تيم دارند و به نظرم استقلال بايد به دنبال يك هافبك جديد يا سيستم را تغيير دهد تا جاي خالي چشمي حس نشود و خرسند نيا مي تواند اين خلا را پر كند البته اين بازيكن بايد با اميد إبراهيمي هماهنگ شود و اين هماهنگي زمان بر خواهد بود اما اميدوارم كادرفني با تغيير سيستم بتواند شرايط خوبي را مهيا كند

ماجدي ادامه داد؛ مالكيت زمين در اختيار استقلال بود اما پيروز ميدان تيم پديده بود اما بهتر است هواداران بدانند كه استقلال چه دفاع و حمله كند صدر جدول است و اميدوارم سال ٩٥ را نيز با همين روند اغاز كند 

كنفرانس مطبوعاتي 

مظلومي ؛بازيكنان بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما متاسفانه نتوانستيم گل بزنيم و بايد بگويم يك موقعيت را هم به حريف نداديم و دو ضربات اخر نيز دقت هاي لازم را نداشتيم .
مربي تيم پديده در قبل از بازي إعلام كرد ٣ امتياز بازي را كسب مي كنند اما انها براي ١ امتياز به. ازادي أمده بودند و متاسفانه از دست دادن چشمي هم باعث شد در انجام پاس ها دقت هايمان كاهش پيدا كند .
يك سري اخطار هاي بي خود و بي جهت را نيز بازيكنان دريافت كردند كه به طور قطع با انها در اين زمينه صحبت خواهيم كرد .از طرفي وقت اضافه بازي هم كم گرفته شد. 

مهاجري  گفت :ما ٥ بازيكن را در ديدار مقابل. استقلال در اختيار نداشتيم و فوتبال قابل قبولي را ارايه داديم و هر دو تيم موقعيت هاي گلزني داشتند اما متاسفانه نتوانستيم گل بزنيم و مخالفم كه با وقت كشي نتيجه برسيم

بازي ملوان و استقلال خوزستان 

ماجدي در مورد بازي ملوان و استقلال خوزستان گفت :جوانگرايي در تيم ها خوب است و بايد با جوانگرايي نتيجه عكس را هم قبول كنيم چرا اين كار هزينه دارد و امكان دارد نتيجه نگيريم.يكي از تيم هاي مورد علاقة من تيم ويسي است چرا كه بازيكنانش فوتبال خوبي را به نمايش مي گذارند و ويسي جوان هايش را از سال قبل اماده كرده تا امسال نتيجه بگيرد .

ماجدي درباره حضور احمد زاده در ملوان گفت :حضور اين مربي در ملوان شوك خوبي بود چرا كه تيم ملوان هجومي تو و با انگيزه زياد بازي مي كرد و بايد بدانيم تيم ملوان به راحتي در زمينش امتياز نمي دهد اما ويسي نشان داد مي تواند يك امتياز بگيرد. 

احمد زاده سرمربي ملوان :بايد از تماشاچي هاي ملوان   تشكر كنم كه تيم  را مورد. حمايت قرار دادند  و سعي كرديم يك موقعيت  گلزني را رقم بزنيم و در اين كار هم  ناموفق نبوديم 

ويسي :تلاش كرديم بهترين بازي را به نمايش بگذازيم و با تغييرات كادر فني ملوان هم مواجه بوديم اما توانستيم يك گل خورده را جبران كنيم .البته با توجه به ١٠ نفره بودن هم تحت فشار بوديم اما بازي را تحت كنترل در اورديم هم

بازي گسترش فولاد و نفت تهران 

منصوريان :در بازي مقابل گسترش فولاد سه باز توپمان به دروازه حريف برخورد كرد .حريف پا به پا در زمين با ما بازي كرد .تير دروازه نقطه بد شانسي ما بود .تيم گسترش در زمين خوب بازي مي كند اما تيم ما  اين  إمكانات را ندارد .از عملكرد بازيكنانم راضي هستم و اين برد را به خانواده دارستاني تقديم مي كنم .بايد براي رويارويي با حريف از روز قبل به هتل مي رفتيم اما وضعيت غذايي ما در شرايط بدي قرار داشت .

كمالوند :در اين بازي اتفاقي كه از سوي دروازه بان تيم رخ داد هر ١٠٠ سال يك بار رخ مي دهد .زمين كيفيت لازم را نداشت .به نظرم بايد زير ساخت هاي ورزشگاه ها بايد درست شود ،

خلاصه بازي ذوب اهن و سايپا 

ادموند بزيك :تيم گل محمدي يك دست است .بيشتر نتايج تيم ذوب اهن يك بر صفو و دو بر يك خواهد بود و اگر اين تيم بتواند گل هاي بيشتري بزند مي توانند موفق تَر باشند. 

گل محمدي :عدالت در بازي رعايت نشد و بايد بگويم ما از موقعيت هايمان به خوبي استفاده نكرديم و براي تساوي به ميدان نرفته بوديم و در نظر داشتيم سه امتياز را كسب كنيم و در نهايت در زدن ضربات اخر خوب نبوديم .به تصميمات داوري احترام مي گذاريم .

جلالي گفت :در اين بازي از جوان هاي ٢٠ تا ٢٣ سال استفاده كرديم و در واقع تمام داشته هايمان را در زمين براي حريف رو كرديم .در حمله عملكرد مثبتي نداشتيم و با زحمت هاي خط هافبك توانستيم به مساوي اوزشمندي برسيم.

خلاصه بازي پرسپوليس و صبا

بزيك :پرسپوليس بازي سختي را امروز پشت سر گذاشت .اشتباهات فردي در تيم صبا بسيار زياد بود و بايد بگويم تيم صبا تيم قابل احترامي است و بد شانسي مدتي گريبانگير تيم دايي شده است .

بازيكنان پرسپوليس توانستند خوب بازي كردند و با كسب ٣ امتياز از كورس عقب نمانندو باتغيراتش. توانست بازي را ببرد .تيم صبا در نظر داشت از  كناره هاي زمين به تيم صبا ضربه بزند اما در اين امر ناموفق بود و بعد از گل پرسپوليس اين فضا ها بسته و بازيكنان تيم صبا نمي توانستند كاري انجام دهند .تيم برانكو امروز دقت بيشتري در مقابل حريف داشتند.تيم برانكو تا له حال در صدر قرارنگرفته اما بازيكنان اين تيم بازي خوبي را به نمايش مي گذارند  و كمتر كسي فكر مي كرد اين تيم به اين جايگاه برسد.پرسپوليس بهترين خط حمله را داراست

وي ادامه داد :نبود بازيكنان محروم و مصدوم باعث شده بود موقعيت هاي گلزني پرسپوليس كم شود اما تيم برانكو ٣ امتياز را بدست أورد .تيم صبا هم در نظر داشت در دقايق پاياني براي گلزني به تيم پرسپوليس فشار بياورد.

دايي :بازي سختي بود و هر دو تيم كار خاصي را نتوانستند در زمين انجام دهند و متاسفانه همانند بازي هاي گذشته به دليل بك اشتباه گل  خورديم و بايد بگويم ما استحقاق باخت را نداشتيم .بازيكنان پرسپوليس حمله زيادي روي دروازه ما نداشتند.

برانكو :از تمامي بازيكنانم براي اين برد تشكر مي كنم و فكر مي كنم استحقاق اين برد را داشتيم و بچه ها از لحاظ تاكتيكي عملكرد خوبي را به نمايش گذاشتند و جدا از اين گل موقعيت هاي بيشتري نيز داشتيم و ما توانايي قهرماني را داريم و با كسب اين ٣ امتياز در بين تيم هاي بالآي جدول قرار گرفتيم.

بازي استقلال اهواز و راه اهن 

بختياري زاده :اين بازي پتانسيل بالآي فوتبال خوزستان را نشان داد و ما در مقابل تيم هاي بزرگ نتايج خوبي گرفتيم .امروز توانستيم ٣ امتياز را بدست اوريم و برنده ميدان شديم .

توپاليديس :تبريك مي گويم به استقلال اهواز و بايد بگويم ما بازي خوبي را انجام نداديم و محمدي در نيمه اول شانس گل ما را از دست داد و ما به همين دليل ما گل خورديم و نتيجه را واگذار كرديم و تعويض هايمان نيز كمكي به ما نكرد.

نصيرزاده كارشناس داوري 

پرسپوليس و صبا :صحنه گل پرسپوليس سالم و خطا نبود 

تراكتورسازي و فولاد :يك پنالتي در دقيقه ١٤ براي فولاد گرفته نشده است .

در صحنه پنالتي تيم تراكتورسازي بايد دروازه بان فولاد اخراج مي شد .

خطاي بازيكن فولاد بر روي بازيكن تراكتورسازي گرفته نشد .

استقلال اهواز و راه اهن ؛رنگ لباس داور بسيار شبيه تيم راه اهن بود .

استقلال تهران و پديده :يك كرنر براي استقلال در دقيقه ٩١ گرفته نشد .

در صحنه رحمتي و بازيكن پديده بزرگ نمايي كرد و كارت زرد رحمتي درست بود ، صحنه گل استقلال گل نبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار