اراک

نشر ارزش های انقلاب با زبان هنر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : زبان هنر بهترین و زیباترین شیوه نشر ارزش های انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در جمع کارکنان و اعضاء حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان ، زبان هنر را ارزشمندترین شیوه و تأثیرگذارترین ابزار برای گسترش ارزش های اسلامی و نشر فرهنگ انقلاب دانست و گفت: هنرمندان متعهد باید با تولید آثار هنری فاخر برای توسعه معنویات در جامعه تلاش کنند.
وی افزود: شناخت و بررسی ریشه ای آسیب های اجتماعی و تلاش برای کاهش هر چه بیشتر این آسیب ها و تقویت بنیان خانواده با تولید محتوای فرهنگی برای رسیدن به کمال انسانی و داشتن جامعه ای سالم و توسعه یافته لازم و ضروری است.
امام جمعه اراک گفت: هنرمندان کشور باید با الگو قرار دادن هنرمندان شهید و فقیه چون شهید آوینی برای نشر ارزشهای اسلامی تلاش کرده و آثار هنری بهره مند از معنویت تا سال های سال ، چون چراغ فروزان در آسمان علم و ادب و فرهنگ بدرخشد.
رضا میرزایی مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های هنری در سال گذشته پرداخت و گفت: تألیف سه عنوان کتاب ، برپایی نه نمایشگاه فرهنگی ، تولید دو فیلم و 120 کارگاه آموزشی هنری از مهمترین اقدامات حوزه هنری تبلیغات اسلامی در سال گذشته بوده است.
در پایان این دیدار از هنرمندان برگزیده حوزه هنری با اهداء لوح تجلیل شد.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، دری ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.