اراک؛

اقدام جهادی لازمه اقتصاد مقاومتی

رییس شورای فرهنگ عمومی ساوه گفت : لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام جهادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه ، تشکیل این شورا در شهرهای نوبران ، غرق آباد و آوه ، اجرایی کردن راهکارهای ارئه شده تحکیم بنیان خانواده توسط نهاد های مسئول ، ارائه راهکارهای فرهنگ سازی و تحقق شعار سال توسط ادارات تا دو هفته دیگر ، ترویج مشاغل خانکی و استفاده از توان خیرین برای ازدواج نیازمندان مصوب شد.

امام جمعه ساوه  در این جلسه گفت : شورای فرهنگ عمومی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه مضاعفی بر عهده دارد و باید برای تحقق این شاخص در جامعه تلاش کرده و فرهنگ سازی کند.

حجت الاسلام حسينی اضافه کرد : با تدبیر و برنامه ریزی و رصد فعالیت های نهادهای فرهنگی می توان زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی را در جامعه فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین راه تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، تمسک به الگوی اسلامی در تمام مراحل زندگی است، یادآور شد: اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان باید با تشکیل هسته مشورتی و پژوهشی برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی از طریق ترویج اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
امام جمعه ساوه گفت : اقتصاد مقاومتی را می توان با تکیه بر توانمندی های داخلی، اتکا به تولید داخلی و خودباوری، تولید محصولات با کیفیت تر و دانش بنیان، انجام وظایف و اهداف تعیین شده، بهره مندی از فناوری جدید و استفاده از دانش کشورهای توسعه یافته محقق کرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، شورای ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.