اراک؛

اکران 97 فیلم در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان مرکزی از نمایش 97 فیلم در قالب فیلم کوتاه، بلند، مستند و انیمیشن در این جشنواره خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سعید عبدالحمیدی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز هم‌ زمان با سراسر کشور در استان مرکزی گفت: پس از رصد کردن فیلم‌های مربوطه، آثار این جشنواره در سالن فرهنگ سرای آیینه و ستارگان به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از 24 تا 31 اردیبهشت ماه در شش نوبت (دو نوبت صبح و چهار نوبت عصر) اکران خواهد شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان مرکزی افزود: در استان مرکزی 97 فیلم در قالب فیلم کوتاه، بلند، مستند و انیمیشن در این جشنواره به نمایش در می‌آید.

عبدالحمیدی  خاطرنشان کرد: در میان آثار پنجمین جشنواره فیلم سبز کشور نمایش فیلم‌های شاخص آقایان کمال تبریزی، مهرجویی، فرهاد مهرانفر از مستند سازان بنام کشور به چشم می‌خورد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان یادآور شد: بر اساس رایزنی‌های صورت پذیرفته با شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش مقرر شده است نمایشگاهی از آثار کاردستی دانش‌آموزان با استفاده از مواد بازیافتی و دور ریختنی در حاشیه نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.