بیرجند؛

روز خونین در قاین،3 کشته و 10 مجروح در تصادفات جاده ای

جاده مرگ در خراسان جنوبی سه نفر را به کام مرگ برد و 10 نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت : در ساعت 10 و 15 دقیقه صبح روز گذشته با اعلام مركز فوريت های پليسي110مبني بر وقوع يك فقره تصادف جرحي در محور اصلي روبروی كارخانه سيمان ، واحد گشت خودرويي و نیروهای امدای به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسین رضایی افزود : مأموران با حضور در محل تصادف مشاهده کردند يك دستگاه خودروي پرايد با هفت سرنشین كه از سمت بيرجند به قاين در حركت بوده با يك دستگاه خودروی پرايد با چهار سرنشین که در جهت مخالف در حرکت بوده برخورد کرده است که در این سانحه هفت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند که یکی از سرنشینان که کودک چهار ساله بود در بیمارستان فوت کرده است.

وی علت تصادف را بی احتیاطی راننده پرایدی که از سمت قاین در حرکت بوده به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی وخواب آلودگی اعلام کرد.

وی اظهار کرد : هنوز ساعتی از تصادف اول نگذشته بود که مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از واژگونی در محور اصلی نرسیده به شهر نیمبلوک را اعلام کردکه بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه استان گفت: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سمند با شش سرنشین که از سمت قاین به مشهد در حرکت بوده به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو ناشی از حواس پرتی واژگون شده که در این سانحه دو نفر از سرنشینان در دم فوت کرده و چهار سرنشین دیگر به بیمارستان اعزام شدند .

سرهنگ رضایی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد : با توجه به این که طرح نوروزی پلیس به پایان رسیده و جاده ها خلوت شده است رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه ضروری تر شده است .

وی عامل مرگ دو کودک سه و چهار ساله در تصادفات دیروز را نشاندن کودکان در صندلی خودرو و نبستن کمربند ایمنی دانست و از رانندگان درخواست کرد با بستن کمربند ایمنی از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار