اقدام تازه اماراتی ها بر ضد ایران/ادعای جاسوسی در امارات برای ایران و حزب الله

دادگاه عالی فدرال امارات 4 نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران و جنبش حزب الله محکوم کرد.

 اقدام تازه اماراتی ها بر ضد ایران/ادعای جاسوسی  در امارات برای ایران و حزب اللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، دادگاه امارات 4 نفر را به اتهام جاسوسی برای حزب الله لبنان و ایران به حبس و انفصال از مشاغل دولتی محکوم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری "وام" امارات، سرویس امنیتی دادگاه عالی فدرال این کشور 3 نفر از متهمان را به اتهام تشکیل باندی مرتبط با جنبش حزب الله لبنان در داخل دولت به 6 ماه حبس و انفصال از مشاغل دولتی محکوم کرد.

دو نفر از این متهمان تابعیت لبنانی دارند و دیگری اهل کانادا است. این افراد به جاسوسی از تأسیسات زیر بنایی امارات متهم شدند. ادعا شده آنها همچنین اطلاعاتی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را به جنبش حزب الله لبنان گزارش می دادند. این اطلاعات شامل سیاست دولت امارات در قبال لبنانی های مقیم امارات نیز می شود.

روزنامه "الاتحاد" در این باره نوشت: "دادگاه عالی فدرال "جاسم رمضان البلوشی" را به اتهام جاسوسی برای ایران به سه سال زندان محکوم کرد. وی با یکی از اعضای دستگاه اطلاعاتی ایران در سفارت این کشور در امارات دیدار داشت. رمضان البلوشی یک سری اطلاعات پنهانی درباره شخصیت های مقیم امارات به طرف ایرانی ارائه داده است.

کارشناس جنایی ابوظبی در گزارش خود از تبادل اطلاعات میان البلوشی و افسر اطلاعات ایران خبر داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار