قلی پور: کسب چهارمین مدال جهان بهترین اتفاق سال 94 بود

دارنده چهار مدال جهان ووشو گفت: کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان اندونزی در آبان سال 94 بهترین اتفاق این سال بود.

حمیدرضا قلی پور سانداکار عضو تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: مدال طلای جهان امسال درکه در اندونزی کسب کردم چهارمین مدال طلای جهانی‌ام بود که در رده سنی بزرگسالان کسب کردم اما این مدال و به طور کلی مدال‌هایی که یکی، دو سال اخیر در ووشو کسب کردم برای من یک ارزش خاص دارد.
 
وی ادامه داد: از آنجائیکه در سنین پایین ورزش ووشو را شروع کردم از همان ابتدا مدال‌های مختلفی کسب کردم اما در آن زمان بخاطر سن کم متوجه اهمیت موضوع نبودم و این روند تا مدال پنجم و ششم ادامه داشت و در واقع کسب مدال برای من عادی بود، به طوری که قبل از اینکه روی سکوی ساندا برای مبارزه بروم یک برنامه ریزی برای بازی ‌ام می‌کردم و بعد هم یکی یکی بازی ها را پیروز می‌شوم تا مرحله نهایی که بعد از شکست حریفم و پیروزی در این مرحله بدلیل خوشحالی مردم کشورم و خانواده ام خوشحال می‌شوم و این شادی فقط کمی بیشتر از شادی چند مبارزه قبلی ام بود. 

دارنده مدال طلای بازی های آسیای گوانجو افزود: اما در حال حاضر همه چیز فرق کرده و قبل از حضور در یک رویداد مهم از ماه‌ها قبل چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو برای خودم برنامه ریزی می‌کنم و زحمت بسیاری می‌کشم و برای تک تک تمریناتم با هدف و برنامه ریزی جلو می‌روم، از تمام خوشی هایم در زمان اردوها می‌گذرم و فقط با عشق به تمریناتم و هدفم می پردازم . 

وی خاطر نشان کرد: با وجودیکه مدال های مختلف در ووشو را کسب کرده‌ام اما بازهم تک تک بازی هایم حتی در لیگ برای من اهمیت دارد و با برنامه ریزی و هدفمند جلو می‌روم و بازهم کسب مدال برایم ارزشمند و جذاب است. 

گفتنی است: حمید رضا قلی پور سانداکار وزن منفی 90 کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان تا کنون 9 مدال طلا و 5 مدال نقره را از سال 2006 تا به امروز در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار