شهرکرد؛

پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵

استاندار چهارمحال و بختیاری، به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵ و عید نوروز، پیامی صادر کرد.

پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام نوروزی قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:

با سلامي به صفاي نسيم بامدادي، همراه با لطافت شكوفه هاي بهاري.

آينده ما مرهون تصميم ها، اراده ها، برنامه ريزي ها، بيداري ها، محاسبه ها و مراقبت هايمان است.

دفتر عمر ما و تقويم سال گشوده است تا در برگ برگ اين كتاب با ايمان و عمل صالح خويش بنگاريم آنچه كه ما را در مسير فلاح، رستگاري و رضايت حضرت دوست قرار مي دهد.

نوروز امسال را به گونه اي در استان چهارمحال و بختياري، پايتخت زيبايي هاي ايران زمين، همان مدينه فاضله اي كه عالم پرور است و فضيلت سالار، اختلاف گريز است و اتحاد پذير، منادي برابري است، به جشن مي نشينيم.

اينجانب، نوروز باستاني را كه روز آماده شدن براي تحقق حاكميت الهي بر جهان است، به محضر حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، تمامي مردم شريف، پاك سرشت و شهيد پرور، روحانيت معزز و مديران خدوم كشور و استان ولايت مدار چهارمحال و بختياري شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند يكتا، روزگاراني خوش، سرشار از موفقيت و سربلندي در جهت اجراي برنامه هاي كارآمد دولت تدبير و اميد را براي همگان خواستارم.

اميد است آغاز بهار، براي شما عزيزان، با تولدي ديگر در شكوفايي تراوشات فكري و تحولي سرنوشت ساز همراه باشد و آرزومندم پرتو اين تحول با پرتوهاي آفتاب هماهنگ گردد و سالي پربار در پيش داشته باشيد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.