شهرکرد؛

اقامت بیش از 5 هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

در سفرهای نوروزی امسال، 5 هزار و 21 مسافر نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری اقامت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در پنج روز گذشته، پنج هزار و 21 نفر در مراکز اقامتی استان مستقر شده اند.

بهمن عسگری اظهار داشت: این تعداد مسافر، از 27 اسفند 1394 تا دوم ماه جاری در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.

وی افزود: از این تعداد، 576 مسافر برابر 11 و 47 صدم درصد در هتل ها، 81 نفر برابر یک و 61 صدم درصد در مهمانپذیرها و 188 گردشگر برابر سه و 74 صدم درصد در هتل آپارتمان های چهارمحال و بختیاری اقامت نمودند.

عسگری گفت: در این مدت سه هزار و 86 مسافر برابر 61 و 46 صدم درصد در مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و 311 نفر برابر شش و 19 صدم درصد در خانه های استیجاری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.

وی اضافه کرد: در پنج روز گذشته، 517 مسافر نیز در چادرهای مسافرتی حاشیه بوستان ها، بولوارها و خیابان های چهارمحال و بختیاری و 262 نفر در سایر مراکز اقامتی مانند مهمانسراهای دستگاه های اجرایی، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی مسقر شده اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان، 53 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، 73 مورد بازدید از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهمی و پنج مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی این استان انجام شده است.

عسگری افزود: بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در پنج روز گذشته همچنین 26 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت مانند کمپ ها، مهمانسراها و خانه های استیجاری زیر نظر این اداره کل انجام دادند.

وی اضافه کرد: تا کنون 9 هزار و 440 مسافر و گردشگر نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری هم از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید کرده اند.

عسگری یادآور شد: در این مدت، بیشترین مسافران نوروزی به تعداد دو هزار و 265 نفر در شهرستان شهرکرد و کمترین آن ها به تعداد 95 نفر در شهرستان کیار اقامت داشته اند.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: مسافر ، گردشگر ، نوروز ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار