شیراز؛

مسافران نوروزی نگران بارندگی نباشند

در صورت نامساعد بودن هوا و بارندگی 40 حسینیه در شیراز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت : 450 اماکن مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی ، شامل حرم مطهر امام زاده ها ، بقعه های متبرکه و مساجد بین راهی و ایستگاه های صلواتی  که در این مساجد قرار داده شده به مسافران نوروزی خدمات رایگان ارائه می دهند.
یزدانی با بیان اینکه خدمات مذهبی و فرهنگی در مساجد تاریخی شیراز به مسافران نوروزی ارائه می شود افزود: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز از 28 اسفند تا 14 فروردین 95 با بر پایی خیمه های معرفت در 25 نقطه از سطح استان و 10 نقطه در سطح شهر شیراز در حرم مطهر امام زاده ها و ارگ کریم خان زند برپا می شود .  
وی ادامه داد : 150مبلغ در این طرح شرکت دارند که از این تعداد 40 مبلغ از شهر قم و20 مبلغ دیگر نیز بومی منطقه استان فارس در شهر شیراز هستند.
یزدانی بیان کرد: از دیگر برنامه ها در خیمه های معرفت دایر کردن  غرفه های آموزش دینی برای کودکان، ارائه خدمات فرهنگی و  مذهبی به زائران و گردشگران و همچنین برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی است.  
وی تصریح کرد : مراسم تحویل سال در جوار امام زاده ها و 300بقعه متبرکه برگزار می شود که بیش از 5 هزار نفر از هیئت امنا، خادمان و روحانیون در این مراسم شرکت و خدمات فرهنگی و مذهبی را به زائران و گردشگران ارائه می دهند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار