شیراز؛

سالمندان نگران خانه تکانی نباشند

جمعیت هلال احمر استان فارس سالمندان را برای خانه تکانی ایام نوروز تنها نمی گذارد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس با اعلام اینکه این سازمان چهار طرح  را برای ایام نوروز اجرا می کند، به طرح نیابت اشاره کرد و گفت: در این طرح داوطلبان هلال احمر افراد سالمند و تنها را برای خانه تکانی همراهی و کمک می کنند. 

 کامبیز قهرمانی همچنین به طرح  رحمت اشاره کرد و گفت در قالب این طرح نیز جمعیت هلال احمر استان به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به خانواده های نیازمند و بی سرپرست اقدام می کند.  

وی از اجرای طرح مروجین سلامت در چهارشنبه آخر سال هم خبر داد و افزود: در این روز ایستگاه هایی بر پا می شوند که با فعالیت های تبلیغاتی خود به توضیح درباره خطرهای آتش بازی ها و اجرای برنامه برای کاهش آن اقدام، و به جوانان و نوجوانان کمک می کنند. 

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار کرد: در  طرح مروجین هم پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر در پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات حضور دارند. 
کامبیز قهرمانی همچنین اظهار کرد:  در ایام نوروز هر روز چهار ایستگاه سلامت، با 82نفر به توضیح درباره مسایل ایمنی و سفر، برپایی خیمه های نماز و  اجرای برنامه های ویژه کودکان  می پردازند. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار