در نشست خبری سازندگان «شاهزاده روم»؛

رونمایی از نسخه نمایش خانگی «شاهزاده روم»/ انیمیشن «فیل شاه» ساخته می‌شود

انیمیشن «فیل شاه» به دست عوامل «شاهزاده روم» ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست رونمایی از نسخه نمایش خانگی «شاهزاده روم» با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه‌ زاده معاون سینمایی و رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره، حامد جعفری تهیه کننده انیمشن «شاهزاده روم» ، هادی محمدیان کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» ، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در تالار مهر برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم غلامرضا فرجی با اشاره به استقبال بالا از «شاهزاده روم» گفت: افتخار می‌کنم به فیلم «شاهزاده روم» که این فیلم تجربه خوب برای صنعت سینمای کشور است و در حال حاضر در برخی از شهرستان‌ها اکران می‌شود. این انیمیشن در 13 بهمن روز دانش‌آموز اکران شد که با استقبال زیادی مواجه شد و خوشحالم صنعت انیمیشن توسط موسسه فرهنگی بهمن سبز حوزه هنری سازمان تبلیغات احیا شد
 
وی در خصوص پرفروش‌ترین استان‌های ما در اکران این انیمیشن بیان کرد: «شاهزاده روم» در خراسان رضوی 400 میلیون، اصفهان 200 میلیون، شیراز 180 میلیون فروخت. در کل 5 میلیارد فروش داشته که 1.5 میلیارد در تهران و 3.5 میلیارد در شهرستان‌ها بوده است.
 
در ادامه جعفری تهیه کننده «شاهزاده روم» اظهار داشت: امروز رونمایی از نسخه نمایش خانگی انیمیشن «شاهزاده روم» صورت می‌گیرد. ما 70 قلم محصولات خانگی را شناسایی کردیم و الویت با لوازم تحریر، کیف، جامدادی و پوشاک است و هم‌زمان پخش تلویزیونی «شاهزاده روم» در نیمه شعبان صورت می‌گیرد.
 
وی در خصوص کار جدید خود بعد از «شاهزاده روم» عنوان کرد: کار جدید ما به نام «فیل‌شاه» است که اول دی‌ماه آغاز شده است و تیم سه نفره نگارش آن را انجام می‌دهند و قرار است سال 96 رونمایی شود اما تلاش می‌کنیم نسخه صفر آن برای جشنواره فیلم فجر 95 برسد. در این کار موسسه ای از لبنان و بنیاد فارابی همکاری دارند. همچنین بقیه سرمایه توسط خود گروه هنرپویا تامین می‌شود.
 
محمدیان کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» در خصوص کار جدید تصریح کرد: «فیل‌ شاه» سوژه جدیدی است که ایده پردازی دشواری داشت اما طرح خوبی نوشته شده است و با تجربیاتی که در «شاهزاده روم» داشتیم سعی کردیم یک گام جلوتر باشیم و با همکاری محمدباقر مفیدی‌کیا، علی رمضان‌پور متن آن را نوشتیم.
 
وی افزود: طراحی کار شروع شده و در این زمینه هادی طبسی با پروژه همکاری می‌کند.  
 
وی در خصوص قصه «فیل ‌شاه» گفت: «فیل ‌شاه» راجع به یک جنگل سرسبز است که حیوانات کنار هم زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه گله فیل‌ها بزرگترین گله جنگل به شمار می‌آیند قرار است جانشین خود را انتخاب کنند و با به دنیا آمدن بچه فیلی اتفاقاتی پیش  می‌آید.  
 
جعفری در خصوص تدوین کار افزود: تدوین «فیل‌ شاه» مجددا به عهده ایوبی است که کار «شاهزاده روم» را انجام داد. موافقت اولیه را برای موسیقی با علی‌قلی انجام دادیم و صداگذاری به عهده آقای مهدوی است. به جز گروه جلوه‌های ویژه بقیه عوامل «شاهزاده روم» هستند.
 
وی در خصوص مدت کار «فیل‌شاه» اضافه کرد: قرار است تا اوایل سال 95 تولید آن طول بکشد و در سال 96 عرضه شود و بیشتر تلاش ما رساندن آن به جشنواره سال آینده است. همچنین در مدتی که «شاهزاده روم» اکران می‌شد ما چند کار انیمیشن کوتاه انجام دادیم. انیمیشن مردی که خودش را کشت که در خصوص واقعه عاشورا است را ساختیم و

گفتنی است؛ در پایان نشست انیمیشن کوتاه «مردی که خودش را کشت» نمایش داده شد و بعد از نمایش این انیمیشن از محصولات نمایش خانگی «شاهزاده روم» رونمایی صورت گرفت. همچنین عوامل «شاهزاده روم» از غلامرضا فرجی تقدیر کردند.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوده
۰۰:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
سوده
۰۰:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار