زنجان؛

كشف 7 هزار و 585 عدد مواد محترقه در خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از كشف 7 هزار و 585 عدد مواد محترقه از يك صنف خبر داد

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ بهرام خليلي با اعلام اين خبر گفت : با عنايت فرا رسيدن روزهاي پاياني سال و ايجاد زمينه فعاليت برخي از فرصت طلبان سودجو كه اقدام با تهيه و توزيع مواد محترقه غير مجاز آسايش و امنيت عمومي را به مخاطره مي اندازند طرح مبارزه با عرضه و قاچاق مواد محترقه به مرحله اجرا درامد .

وي با اشاره به اينكه چهارشنبه آخر سال هرساله حوادث و اتفاقات بسيار ناگوار و جبران ناپذيري براي خانواده ها در پي داشته است با توجه به اثرات مخرب و گاهاً جبران ناپذير استفاده از اينگونه مواد، همواره نيروي انتظامي بخش عمده اي از توان خود را در پايان هرسال صرف كنترل و رسيدگي به حوادث ناشي از انفجار مواد محترقه مي كند.

خليلي ادامه داد: پليس اطلاعات خدابنده در اين راستا با كار اطلاعاتي دقيق فردي به نام "م-م" از صنوف شهر قيدار را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي واحد صنفي وي مورد بازرسي قرار گرفت .

رئيس پليس خدابنده تصريح كرد: در نتيجه اين عمليات ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي خدابنده موفق شدند تعداد 7 هزار و 585 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز را كشف و در اين خصوص پرونده مقدماتي تشكيل و متهم به مراجع قضايي معرفي شد



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.