زنجان؛

دستفروشی ماهی و میگو ممنوع

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان طارم گفت: کلیه ماهی فروش هایی که به صورت دست فروشی اقدام به توزیع و فروش ماهی می کنند غیر بهداشتی هستند و با فروشندگان متخلف قاطعانه برخورد می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حسن یوسفی با بیان این مطلب افزود: عرضه محصولات پروتئینی به ویژه ماهی و میگو که فسادپذیری بیشتری دارند به صورت دست فروشی  ممنوع است و مردم این محصولات را از دستفروشان نخرند.

یوسفی با اشاره به ضرورت ورود شهرداری در جمع آوري ماهي فروشان و ميگوفروشان دستفروش، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی، نسبت به جمع آوری و معدوم سازی فرآورده‌ها طبق ضوابط اقدام می شود و در صورت احراز تخلف بر اساس قانون و مقررات با فرد خاطی برخورد قانونی انجام خواهد شد.

یوسفی در ادامه بیان کرد: ماموران نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان طارم در در راستاي طرح تشديد كنترل و نظارت بهداشتي، روز گذشته 200 کیلوگرم انواع ماهی که به صورت دست فروشی عرضه می شد را ضبط کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان طارم تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال از شهروندان تقاضا داریم که مواد پروتئینی با منشأ دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی در پایان به شهروندان توصیه نمود در صورت برخورد با هرگونه موارد غیر بهداشتی و یا عرضه خارج از ضوابط سازمان دامپزشکی کشور مراتب را با سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی 1512 در میان بگذارند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستفروشی ، ماهی ، ممنوع ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.