۱۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ماهنشان فعالیت می‌کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته این شهرستان در ۱۸ رشته شاخص فعالیت می‌کنند که در سال جاری تلاش می شود این میزان روند افزایشی داشته باشد.

مجتبی اسکندری‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: در زمان حاضر ۱۸ رشته ورزشی شاخص در این شهرستان فعال است که علاقه مندان خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی منطقه ای آمایش سرزمینی است، اضافه کرد: سیاست وزارتخانه افزایش هیات های ورزشی نیست بلکه توجه به آمایش سرزمینی و تمرکز به رشته های ورزشی سرآمد و دارای ظرفیت بالاست.

این مسوول ورزشی ادامه داد: بر این اساس مبتنی بر این سند چند رشته خاص شامل رشته های رزمی، مینی فوتبال و فوتسال مورد توجه قرار گرفته و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: یکی از افتخارات این شهرستان در سال گذشته سهمیه مینی فوتبال استان در لیگ برتر کشوری بود که در واقع به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

اسکندری پور افزود: این بازی ها زیر نظر فدراسیون و هیات ورزش های همگانی برگزار شد که تیم منتظران مهدی(عج) به عنوان نماینده استان مقام اول را کسب و سهیمه لیگ برتر را گرفت.

این مسوول ادامه داد: انتظار بر این است صنایع و شرکت های مستقر معادن حمایت بیشتری از تیم های لیگ برتری داشته باشند تا بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند.

اسکندری‌پور با تاکید بر اینکه ورزش و جوانان شهرستان سال گذشته مدال های مختلفی را در رشته های کاراته، تکواندو و رشته های مختلف ورزشی کسب کرد، گفت: امیدواریم حمایت های لازم بتواند به رونق روز افزون ورزش ماهنشان کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.