رقابت‌های لیگ برتر والیبال

آغاز جنگ ستارگان پایتخت‌نشین برای تصاحب جام

دیدارهای فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال از فردا آغاز شد و دو تیم پرستاره پیکان و بانک سرمایه نبرد خود را برای کسب جام قهرمانی آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، از عصر فردا وارد مرحله نهایی خود خواهد شد. جایی که دو تیم راه یافته به فینال مسابقات باید نبرد خود را برای رفتن روی سکوی نخست مسابقات آغاز کردند.
تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی به غلبه بر حریفان خود راهی دیدار نهایی شدند تا رقابت‌های لیگ برتر والیبال در این فصل خود شاهد فینالی کاملا تهرانی باشد. فینالی که قرار است به صورت سه از پنج برگزار شود و تیمی که تعداد بردهایش زودتر از باقی تیم‌ها به عدد سه برسد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی مسابقات ، تیم ثامن الحجج خراسان را در دو دیدار رفت و برگشت شکست دادند و توانستند راهی فینال بیست و نهمین دوره مسابقات لیک برتر شوند. آن هم در حالی که این تیم نخستین حضورش در مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کرد.
تیم بانک سرمایه با به خدمت گرفتن ستاره‌های ملی‌پوش نظیر شهرام محمودی، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی ، فرهاد ظریف و ... برای قهرمانی پا به رقابت‌های لیگ گذاشت و حالا پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی و پلی آف تنها یک قدم تا قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فاصله دارد. جایی که تیمی با تجربه و سازمان یافته مانند پیکان را پیش روی خود می‌بیند.
پیکانی‌ها که عنوان قهرمانی فصل قبلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال را یدک می‌کشند، چشم به تصاحب جام قهرمانی دارند که هنوز در قلمرو آن‌هاست. شاگردان پیمان اکبری در مرحله نیمه نهایی به سختی از سد شهرداری ارومیه گذشتند و راهی دیدار فینال شدند و حالا برای رفتن روی سکوی قهرمانی تیم پرستاره و کهکشانی لیگ را پیش روی خود می‌بینند.
دو تیم پیکان و بانک سرمایه در حالی در دیدار فینال به مصاف هم خواهند رفت که در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر دو بار به مصاف هم رفتند و برنده هر دو دیدار تیم بانک سرمایه بود. شاگردان کارخانه در دیدار دور رفت پیکان را سه بر صفر مغلوب کردند و در دیدار برگشت در مسابقه‌ای پر حاشیه و جنجالی با حساب سه بر یک حریف خود را شکست دادند.
نخستین دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران عصر فردا و از ساعت 15 در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد. دیداری که از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم روی آنتن خواهد رفت. 

**برنامه کامل دیدار نهایی لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

ساعت 15
یکشنبه 16 اسفندماه : بانک سرمایه – پیکان تهران

ساعت 15و 30 دقیقه
دوشنبه 17 اسفندماه: بانک سرمایه – پیکان تهران
ساعت 17
پنج شنبه 20 اسفندماه: پیکان تهران – بانک سرمایه
جمعه 21 اسفندماه: پیکان تهران – بانک سرمایه
دوشنبه 24 اسفندماه: بانک سرمایه – پیکان تهران
گفتنی است بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از 29 مهر ماه سال 94 آغاز شده است و با برگزاری دیدارهای فینال که از فردا استارت می‌خورد ، به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
به امید خدا سرمایه امسال قهرمانه :)
آخرین اخبار