اکبری:

یک نفر از نیمکت حریف به تماشاگران خط می‌دهد/روی صحبت من با کارخانه نبود

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره درگیری‌های پایان دیدار با بانک سرمایه، گفت: من فقط به موضوعی اشاره کردم که فیلم‌های آن موجود است و اصلا روی صحبتم با مصطفی کارخانه نبود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش مقابل بانک سرمایه در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به هر حال هر تیمی ممکن است به هر دلیلی در یک بازی متحمل شکست شود و فکر می‌کنم خستگی مهم‌ترین عاملی بود که منجر به شکست تیم من در این دیدار شد.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان من در برخی دقایق این بازی درگیر حواشی داخل زمین و اعتراض
و ... شدند و این موضوع تمرکزشان را کم کرد. باید به بازیکنانم گوشزد کنم که دیدارهای حساس مرحله فینال جای خوبی برای وارد جنجال و حاشیه شدن نیست.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به این که برخی مشکلات در نحوه قضاوت داور دوم این دیدار بود، اضافه کرد: شاهمیری به عنوان داور اول قضاوت خوبی داشت اما فکر می‌کنم داور دوم در برخی صحنه‌ها بی‌دقتی کرد. متاسفانه داوری‌ها از ابتدای فصل با حرف و حدیث همراه بود امیدوارم سال آینده شاهد قضاوت‌های بهتری باشیم.

اکبری درخصوص درگیری لفظی با مصطفی کارخانه، سرمربی تیم حریف، در پایان دیدار، خاطرنشان کرد: طرف حساب من مصطفی کارخانه نیست. من با تیمم در این مسابقات هستم و حرف‌هایم را داخل زمین می‌زنم. اما خب برخی اتفاقات قابل چشم پوشی نیست. اصلا خطاب حرف‌های من کارخانه نبود که او واکنش نشان داده است. 

وی افزود: من معتقدم یک نفر از تماشاگران روز گذشته از نیمکت تیم سرمایه خط می‌گرفت. این موضوع در بازی سرمایه و متین هم از سوی احسن الله شیرکوند، عنوان شد. و من فقط این موضوع را یادآوری کردم. خوشبختانه فیلم بازی دیروز موجود و گویای همه چیز است.

اکبری درباره بازی سوم تیم پیکان با بانک سرمایه در روز پنج‌شنبه گفت: امیدوارم بتوانیم تا روز بازی ریکاوری کنیم  خستگی بازیکنان را کاهش دهیم. اگر این اتفاق بیفتند قطعا نمایش بسیار بهتری نسبت به این بازی ارائه خواهیم داد. شرایط در بازی سوم بسیار متفاوت خواهد بود و هر دو تیم سنگ تمام می‌گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار