ميرسپاسى: به وعده هايم عمل كردم، حالا نوبت بازيكنان است

نايب رييس بانوان فدراسيون واليبال ايران گفت: به وعده هايى كه در ابتدايى حضورم در فدراسيون واليبال به ورزشكاران و مسئولان دادم تمام و كمال عمل كردم حالا نوبت به بازيكنان است كه شايستگى خود را اثبات كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتاميه ليگ برتر واليبال بانوان برگزار شد و زهره ميرسپاسى ، نايب رئيس بانوان فدراسيون واليبال در اين مراسم اظهار داشت: در دوره ١٠ ماهه حضورم در فدراسيون واليبال و سمت نايب رئيسي بانوان اين فدراسيون، اقداماتى داشتم كه با يارى همكارانم چه مسئولان فدراسيون و چه نمايندگان بخش بانوان توانستم به آن ها دست پيدا كنم.

وى در خصوص برگزارى چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر بانوان گفت: هفت تيم سوپر ليگى در ليگ برتر و هشت تيم در دسته يك فعاليت كردند و با هم به رقابت پرداختند.

وى ادامه داد: همچنين تربيت مربي و داوران و بازآموزى داوران و مربيان در دستور كار ما قرار داشت كه خوشبختانه موفق به انجام آن به بهترين شكل ممكن شديم.

ميرسپاسى همچنين از سازمان ليگ تشكر كرد و گفت: منوچهر پور حسن و غفار درخشنده حمايت خوبى از ليگ بانوان داشتند و به نظم و ترتيب برگزارى مسابقات بسيار كمك كردند. از كميته داوران حاتمي و خانم مطيعي هم سپاسگذارم.

ناظران و داوران و همه كسانى كه بدون كمك آن ها ليگي با اين نظم برگزار نمي شد.

نايب رييس بانوان فدراسيون واليبال اضافه كرد: در روزي كه پا به فدراسيون گذاشتم به ورزشكاران و مسئولان قول هايى دادم كه توانستم به آن ها عمل كنم.به خدمت گرفتن مربي خارجي يكى از وعده ها بود كه با آمدن مايدا چيچيچ به ايران عملى شد.

وي ادامه داد: به همه ملي پوشان بانوان كارت مربيگرى درجه يك اهدا كرديم. همچنين تدارك بازي هاي دوستانه با تيم هاى خارجى جزو اهدافى است كه در تلاش هستيم هم در بخش بزرگسالان و هم تيم هاى پايه آن را محقق كنيم.
 
ميرسپاسى همچنين افزود: به همت و يارى داورزنى كمپ اختصاصى براى واليبال بانوان تاسيس كرديم. ما وعده هاى خود را عملى كرديم و حالا نوبت بازيكنان است كه توانايي و برترى خود را نشان دهند و اثبات كنند.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.