پلى آف ليگ برتر واليبال

پايتخت نشينى ديگر در فينال/ پيكان برنده جدال نهايى پلى آف شد

آخرين ديدار مرحله نيمه نهايى پلى آف ليگ برتر واليبال برگزار شد و با راهيابى تيم پيكان به فينال اين مسابقات به پايان رسيد.

پايتخت نشينى ديگر در فينال/ پيكان برنده جدال نهايى پلى آف شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرين ديدار مرحله نيمه نهايى رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، امروز برگزار شد و در پايان آن چهره دومين فيناليست اين مسابقات مشخص شد.
در اين ديدار كه به قضاوت محمد شاهميرى و از ساعت ١٥ و ٣٠ در خانه واليبال تهران آغاز شد، تيم واليبال پيكان تهران پذيراى شهردارى اروميه بود. ديدارى كه برنده آن فرصت حضور در فينال بيست و نهمين دوره رقابت هاى ليگ برتر واليبال را پيدا مى كرد.
اين مسابقه كه پنج ست به طول انجاميد در پايان با برترى ٣ بر ٢ ياران اكبرى مقابل تيم شهردارى اروميه تمام شد تا تيم پيكان تهران در فينال اين مسابقات حريف بانك سرمايه شود. بانك سرمايه پيش از اين با شكست تيم ثامن الحجج خراسان موفق به راهيابى به فينال مسابقات شده بود.
پيكانى ها در حالى كه دو ست ابتدايى اين ديدار را باخته بودند با سه پيروزى پياپى در سه ست متوالى توانستند ميهمان خود را با شكست بدرقه كنند.
در ست نخست اين ديدار اروميه اى ها نمايش بهترى نسبت به ميزبان خود داشتند و موفق شدند با حساب ٢٥ بر ٢٣ پيكان را از پيش رو بردارند. در ابتداى ست دوم پيكاني ها بهتر عمل كردند اما شاگردان سيدعباسي در اواسط ست توانستند با استفاده از اشتباهات پيكانى ها در دريافت ، از حريف خود جلو بيفتند و ضمن حفظ برترى در پايان ست دوم با نتيجه ٢٥ بر ٢٢ به پيروزى برسند.
در ست سوم پيكانى ها كه چيزى براي از دست دادن نداشتند، كار خود را طوفانى آغاز كردند و در همان ابتدا چهار امتياز متوالى كسب كردند. با اين حال اروميه اى ها عقب ماندگى خود را جبران كردند و بازى را در امتياز ١٠ به تساوى كشاندند. در ادامه باز هم پيكانى ها جلو افتادند و با پيروزى ٢٥ بر ٢٠ در اين ست، نتيجه بازى را دو بر يك كردند.
ست چهارم اين مسابقه در اوج هيجان برگزار شد. جايي كه هر دو تيم براى پيروزى تلاش مى كردند. سيدعباسى تغييراتى در تركيب تيمش ايجاد كرده بود تا با تغيير تاكتيك بتواند به برترى برسد. كم اشتباه بودن هر دو تيم در اين منجر شده بود امتيازات يك به يك به دو تيم برسد. در ادامه و در دقايق پايانى پيكاني ها از ميهمان خود پيش افتادند و موفق به شكست اروميه شدند تا كار به ست پنجم كشيده شود. در اين ست درگيرى ورميليو و سعيد معروف به جايى رسيد كه شاهميرى مجبور به اخراج كاپيتان اروميه از بازى شد.
ست پنجم با اولين امتياز براى پيكان آغاز شد و در ادامه هم برترى پيكانى ها را به همراه داشت تا در نهايت شاگردان اكبرى بتوانند برنده اين ست و اين ديدار شوند.
با اين نتيجه تيم پيكان تهران راهى فينال مسابقات و حريف ديگر تيم تهرانى، يعنى بانك سرمايه شد. شهردارى اروميه هم در ديدار رده بندى بايد به مصاف ثامن الحجج خراسان رفته و براى عنوان سومى تلاش كند. 



انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار