قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

2 سال پیش تنها یک درصد مردم روز شهید را می‌شناختند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در نظر داریم با توجه به ظرفیت بالای فضاهای مجازی و تاثیر گذاری آن ، از پتانسیل آن ها برای شناساندن هرچه بیشتر روز شهید به جامعه استفاده كنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری خود كه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا امروز (شنبه) برگزار شد با بیان این‌كه در آذر ماه سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) 22 اسفند ماه روز شهید نام گذاری شد، اظهار داشت: بنیاد شهید به عنوان یك پشتوانه ی قوی برای رزمندگان و ایثارگران تشكیل شده است.

وی با بیان این‌كه تا دو سال گذشته این روز تنها تقویمی بود، گفت: تا سال 93 هیچ برنامه ی خاصی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته نمی شد اما از آن سال به بعد اجرای برنامه ها 
آغاز و شناخت مردم نسبت به این روز رفته رفته افزایش یافت.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان كرد: در سال 92 شناخت مردم از روز شهید تنها یك درصد بود كه اكنون در سال 94 به 37 درصد افزایش پیدا كرد.

سردار انصاری با بیان رویكرد بزرگداشت این روز افزود: در نظر داریم در سال 94 با توجه به ظرفیت بالای فضاهای مجازی و تاثیر گذاری آن ، از پتانسیل آن ها برای شناساندن هرچه بیشتر روز شهید به جامعه استفاده كنیم.

وی با اشاره به این‌كه فرهنگ ایثار و شهادت قدرت ملی را افزایش می دهد، تصریح كرد: در صدد هستیم تا با توسعه و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ ، بنیان انقلاب اسلامی را تقویت كنیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شعار در نظر گرفته شده برای این روز در سال 94  گفت: از آن‌جایی كه شعار باید كوتاه و معنی دار باشد، شعار  (راه شهیدان ادامه دارد) را برای امسال در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار