حجت‌الاسلام شهیدی در همایش پیروان ولایت؛

بسیج فرهنگ مقاومت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرهنگ بسیج، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در راه اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در همایش پیروان ولایت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به نقش بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهادت امام حسین(ع) برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت بود که هر ساله این موضوع در جهان اسلام پررنگ‌تر می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی عظیم امسال کربلا که در حدود20 تا25 میلیون جمعیت از سراسر دنیا شرکت کرده‌ بودند نشان دهنده زنده نگه داشتن راه و کلام امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: خواست خداوند این است که فرهنگ شهادت، مقاومت، ایثار، شهادت، گذشت و مقاومت در جامعه زنده بماند و به همین دلیل سالار شهیدان به شهادت رسید تا اسلام زنده نگه داشته شود و این فرهنگ در جهان ترویج یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسیری که امام خمینی(ره) و شهدا تاکنون ادامه داده‌اند مسیر عشق به ولایت است.

حجت الاسلام شهیدی با تأکید براینکه فرهنگ بسیج، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: مردم باید بدانند که نقش بسیج  در جبهه‌ها، حفظ آبروی کشور،  تقویت فرهنگ ایثار و خدمت به ایثارگران بسیار مهم است.

وی بیان کرد: از قبل از انقلاب تاکنون 210 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و تعداد شهدای مدافع حرم نیز از هزار شهید بیشتر شده است و آرامش و آسایش امروز ما نتیجه جان فشانی های شهداست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: اگر خواهان آسایش، آرامش و عزت هستیم همه ملت و بویژه بسیجیان باید پیرو و مطیع مقام معظم رهبری که هدایت‌گر جامعه اسلام است، باشیم. 

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار