شیراز؛

مسافران نوروزی نگران جاده های فارس نباشند

با نزدیک شدن به ایام نوروز، بیش از 800 نیروی راهداری در حال ایمن سازی جاده های فارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان این که 875 راهدار ، 6 هزار کیلومتر جاده های فارس نوروز را ایمن می کنند گفت : این تعدا راهدار در قالب 94 گروه در 84 محور پر تردد اصلی و فرعی به صورت شبانه روزی در جاده ها حضور دارند تا خاطرات سفرهای نوروزی  را برای مسافران شیرین کنند .
سیاهپور افزود : 585 دستگاه ماشین آلات ،45 اکیپ امدادی و تعمیراتی ،80 گشت راهدار مجهز به جی پی اس در طرح نوروزی بیش از شش هزار کیلومتر از راه ها را زیر پوشش قرار می دهند.
وی با بیان این که شعار سفرهای نوروزی امسال نوروزی شاد با رعایت تمام قوانین رانندگی، سفر ایمن انتخاب شده است ادامه داد : مسافران و رانندگان با رعایت تمام قوانین و مقررات رانندگی و رعایت احتیاط و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، نوروزی شاد با سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند .
سیاهپور بیان کرد : فارس به واسطه ظرفیت های  فراوانی که در حوزه های مختلف گردشگری از جمله تاریخی، فرهنگی، مذهبی، طبیعت گردی دارد با استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی همراه است که بیش از 90 درصد از سفرهای این گردشگران از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.
وی گفت : کانال تلگرامی مرکز مدیریت راه های استان فارس با آدرس @MCRfars نیز آخرین وضعیت ترافیکی استان فارس را اطلاع رسانی می کند و با سامانه اطلاع رسانی 141 و شماره تماس 37266621- 071 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مهمانان نوروزی برای اعلام آخرین وضعیت راه ها است .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار