شیراز؛

باند کلاهبرداری فروش خط رند میلیاردی در دام پلیس

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری باند کلاهبرداری فروش خط رند در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: در چند روز گذشته چندین پرونده به پلیس فتا ارجاء شده که همگی آن ها با موضوع فروش خط رند و کلاهبرداری با استفاده از این روش بود. 

وی ادامه داد: کلاهبرداران با استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی همچون طراحی سایت فروش، پیامک و سایت های تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان خود می كردند و پس از دریافت هزینه های کلان از این مالباختگان خط هایی را برای این افراد ارسال می کردند که در بازار هزینه بسیار پایینی دارد و به هیچ وجه جزء خطوط روند محسوب نمی شود. 

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: کلاهبرداران پس از دریافت هزینه و ارسال خطوط معمولی از پاسخ دادن به تلفن های مشتریان امتناء می ورزیدند و گاها با بی احترامی نسبت به این افراد از آنها می خواستند که دیگر با این شماره ها تماس نگیرند. 

سرهنگ حسینی اظهار كرد: با بررسی های فنی و تخصصی كارآگاهان پلیس فتا متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت تكمیل پرونده به این پلیس انتقال یافتند. 

وی گفت: این کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند و به محض مواجهه با پلیس به جرم خود اقرار و شروع به بازپرداخت مبالغ دریافتی از مالباختگان كردند. 

رئیس پلیس فتا استان فارس از شهروندان درخواست كرد: در خریدهای اینترنتی خود دقت کنند و تا اطمینان کامل از نوع و کیفیت جنس خریداری شده به هیچ وجه هزینه ای را پرداخت نکنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار