ویژه شب شهادت حضرت زهرا (س)؛

«راوی چه کسی است؟» از رادیو تهران پخش می‌شود

رادیو تهران با ویژه برنامه «راوی چه کسی است؟» سیاه‌پوش عزای دختر رسول خدا (ص) می‌شود.

نوشین رهگذر تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به ویژه‌برنامه شب شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: رادیو تهران با فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم با ویژه‌برنامه «راوی چه کسی است؟» فضایی روایت‌گونه را به روی آنتن می‌برد.

وی ادامه داد: «راوی چه کسی است؟» با فضایی روایت‌گونه ساختاری جدید از برنامه‌های رادیویی را با بخش‌های مختلف کارشناسی، تاریخ‌‌نگاری و سخنان بزرگان برای پخش در شب 23 اسفند ماه آماده می‌کند.

تهیه‌کننده برنامه «چراغ» بیان کرد: تمامی قسمت‌های مختلف برنامه «راوی چه کسی است؟» به صورت روایت و از زبان راوی برنامه گفته می‌شود.

رهگذر افزود: ما دراین برنامه رادیویی احادیث مختلفی از حضرت امیر(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و دیگر بزرگان دین نقل می‌کنیم و در بخش کارشناسی سعی کردیم سخنان بزرگان و علمای دین را در «راوی چه کسی است؟» روایت کنیم.

وی در خصوص ساختار متفاوت ویژه برنامه «راوی چه کسی است؟» اظهار داشت: در حقیقت «راوی چه کسی است؟» با ساختاری جدید به روی آنتن می‌رود. بهتر است بگوییم که این ویژه برنامه با ساختار روایت‌گونه و یا ترکیبی تهیه‌ و تولید می‌شود.

رهگذر خاطرنشان کرد: سعید بارانی گوینده و راوی ویژه برنامه شب شهادت حضرت صدیقه کبری(س) است که به مدت یک ساعت مهمان خانه‌ها می‌شود.

تهیه‌کننده ویژه برنامه «راوی چه کسی است؟» با اشاره به دیگر عوامل سازنده این برنامه توضیح داد: «راوی چه کسی است؟» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به نویسندگی مریم چوپان، به مدت یک ساعت در شب شهادت حضرت زهرا(س) به صدای شهروندان پایتخت می‌رسد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار