«تهران 22» یوم الله 22 بهمن را پوشش می دهد

شبکه رادیویی تهران با برپایی غرفه ای جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی، به صورت مستقیم حماسه عظیم راهپیمایی 22 بهمن را پوشش می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی رادفر، تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: رادیو تهران پا به پای مردم همیشه در صحنه با ویژه برنامه «تهران 22» از ساعت 9 تا 13 حماسه پرشور مردم و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به صورت زنده پخش می کند.
 
در این برنامه تلاش می شود تا ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، وحدت و اتحاد ملی را به گوش همگان برساند.
 
وی افزود: گفت وگو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی های شاد و حماسی و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش هایی از این ویژه برنامه است.
 
پخش سخنرانی ویژه این روز و گزارش هایی از سطح شهر نیز پیش بینی شده است که علیرضا محمدی، اکبر یاری، اعظم قربانپور و مهدی اسماعیلی تهیه آن را بر عهده دارند.
 
علاوه بر این، پخش بخش های نمایشی، گزارش توصیفی از مسیر راهپیمایی، گفت وگو با هنرمندان و مسئولان نظام از دیگر بخش های این ویژه برنامه است که با اجرای فاطمه نصرآبادی و سعید بارانی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.