مشاعره دانش‌آموزی را در شبکه آموزش دنبال کنید

شیکه آموزش در ادامه برنامه مشاعره‌، مشاعره دانش آموزی را از سوم بهمن ماه آغاز کرده است.

امیرحسین آذر تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه مشاعره دانش‌آموزی شبکه آموزش گفت: از آغاز برنامه مشاعره شاهد اتفاقات خوبی هستیم. شعر و شعرخوانی به کانون خانواده‌ها آمده است و هدف اصلی رسانه و برنامه مشاعره این بود که  شعر به عنوان عنصر ویژه فرهنگی به درون هسته مرکزی خانواده‌ها راه پیدا کند.

وی ادامه داد: با تلاش رسانه این اتفاق افتاد تا خانواده‌ها با دیدن این برنامه اشتیاق بیشتری داشته باشند تا بچه‌های خود را از خردسالی با شعر آشنا کنند.

وی در خصوص مشاعره ویژه ایام دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های مشاعره‌ به سمت مناسبی پیش رفته است. در این مدت مشاعره نوروز، آیینی، همچنین مشاعره در شهرهای مختلف داشتیم. اما در این مدت از بچه‌ها غافل شدیم. بالاخره بعد از این برنامه مشاعره دانش‌آموزای را ترتیب دادیم.

آذر تصریح کرد: البته به دلیل کمبود امکانات نتوانستیم بچه‌هایی از دیگر استان‌ها استفاده کنیم. فقط از تهران و اطراف آن دعوت کردیم. 

وی در خصوص نقش مشاعره در بین دانش آموزان بیان کرد: اگرچه در سطح مدارس و ادارات کل آموزش و پرورش در جشنواره فرهنگی و هنری علاوه بر رشته‌های سرود و نقاشی یک بخش را با عنوان مشاعره قرار داده‌اند، اما رسانه نقش مهم‌تری در این زمینه دارد.

آذر خاطرنشان کرد: برنامه مشاعره دانش‌آموزی هر شب ساعت 10 شب تا اواخر بهمن از شبکه آموزش پخش می‌شود. همچنین در اواخر بهمن ضبط مشاعره دانشجویی ویژه ایام نوروز را خواهیم داشت.


انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
با عرض سلام و ادب خدمت تمامی دست اندر کاران شبکه آموزش به خصوص برنامه زیبا و جذاب مشاعره دانش آموزی خواستم از این برنامه کمال تشکر را داشته باشم خیلی عالی است و باعث ترویج فرهنگ شعر خوانی در خانواده ها شده .خدا قوت
آخرین اخبار