زنجان؛

زنجان جزو استانهای پیشرو در کاهش تلفات انرژی برق

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حوزه ی کاهش تلفات برق در سطح کشور جزو شرکت های پیشرو است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،کاظمی با اشاره به خدمات و فعالیتهای برجسته این شرکت، استقرار اکیپ های خط گرم به منظور تعمیر وسرویس پست های توزیع برق بدون اعمال خاموشی در استان و نیز سامانه ی کانتکت سنتر 121 که خدمات پاسخگویی متمرکز و هوشمند به مردم و مشترکین برق ارائه می دهد را از جمله این خدمات عنوان کرد .

وی با اشاره به  نصب و راه اندازی سیستم اسکادا بمنظور ارتباطات وتعاملات سیستمی با شبکه های فوق توزیع ادامه داد  از دیگر فعالیت های برجسته ی این شرکت  تاسیس شرکت تعاونی صنعت برق آبادگران زنجان است. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود:این شرکت تعاونی در راستای اشتغال زایی و انجام فعالیت های تخصصی برق  با ترکیب سهامداری 70درصد سهم مربوط به کارکنان و بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با سهم علی السویه و 30درصد شرکت سرمایه گذاری نیرو این شرکت تعاونی تاسیس شد که بصورت خوشه ی صنعتی بازیر مجموعه شرکت های دانش بنیان فعالیت می کند و در حال حاضر مشغول تولید انبوه چراغ های LED ، تابلوهای برق هوشمند و پایه های روشنایی معابر سازگار با طراحی شهری می باشد.

کاظمی همچنین  به خدمات ارزشمند و شایسته ی صورت گرفته شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حوزه ی کاهش تلفات انرژی برق که در سطح کشور جزو شرکت های پیشرو در کاهش تلفات می باشد اشاره کرد و گفت  همسو با  هدفگذاری وزارت نیرو  توانسته ایم  میزان تلفات خودرا تا کنون به 8ونیم درصد کاهش دهیم.

 وی   به توفیق کسب شده در بخش مدیریت مصرف برق وکاهش پیک بار تابستان امسال که منجر به کسب رتبه ی دوم در گروه سوم شرکت های توزیع برق کشور شد اشاره و اضافه کرد  لازمه ی این موفقیت تلاش شبانه روزی همکاران و همیاری مردم و مشترکین تعرفه ای مختلف بویژه صنایع وکشاورزان بوده تا از میزان 530 مگاوات سهمیه ی هدفگذاری شده از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر بتوانیم 492مگاوات پیک بار برق را تجربه نماییم.

 این مقام مسول  از مردم استان خواست تا با رعایت ایمنی برق بویژه حرائم تاسیسات شبکه های توزیع برق در هنگام ساخت وساز ، آذین بندی و نصب بیلبرد و .. حافظ جان خود باشند و سلامتی خانواده هایشان را تضمین نمایند و همچنین در تداوم و پایداری شبکه های توزیع برق مارا یاری رسانند .

انتهای پیام / س


 
برچسب ها: زنجان ، برق ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.