اصفهان؛

اصفهان حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت

شهر اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه ها، نصب المان های نوری و نمادهای مختلف از سوی ستاد آذین بندی شهرداری، حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل این سازمان و رییس ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان گفت: این ستاد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 10 المان نوری با موضوع دفاع مقدس را در تقاطع های غیرهمسطح حلقه سوم ترافیکی شهر از جمله تقاطع های غیرهمسطح لاله، شهید آقابابایی، تقاطع جهاد، پل رباط، پل مفتح و ... نصب کرده است.

مهدی بقایی همچنین افزود: 80 نماد فلزی با تکنیک فضای منفی روایتگر هشت سال دوران دفاع مقدس در چهارراه ها و میادین اصلی شهر نصب شده است.

وی با اشاره به فضاسازی هایی به شکل حجله های شهادت مزین به تصاویر شهدای جنگ تحمیلی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس حدود 100 حجله در میدان های لاله، احمد آباد و رو به روی گلستان شهدای اصفهان نصب شد.

وی درباره حرکت کاروان نمادین در شهر همزمان با این هفته نیز افزود: کاروان های نمادین اعزام رزمندگان به جبهه همراه با اتوبوس های یادآور آن دوران، در هفته دفاع مقدس از ساعت 17 تا 19:30 در سطح شهر اصفهان حرکت می کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: لمپوست ها و بنرهای ویژه دفاع مقدس با شعار "میان خاک سر از آسمان درآوردیم" نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر نصب شد.

ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان با بهره گیری از ابزارها و روش هایی از جمله نمادهای شهری، نورآرایی، تبلیغات شهری، جشنواره، فراخوان و مسابقات مختلف، به فضاسازی، آذین بندی و تبلیغات در سطح شهر می پردازد.

طراحی و اجرای طرح های موقت فضاسازی شهری در مناسبت ‌ها، گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی، افـزایـش نشاط شهروندان و هویت بخشی به سیمای شهر در راستای فرهنگ ایرانی- اسلامی از ماموریت ها و اهداف این ستاد است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار