بوشهر؛

برگزاری نخستین نشست تخصصی سلول‌های بنیادی در بوشهر

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر از برگزاری نخستین نشست تخصصی دانشجویی با هدف ارائه دستاوردهای سلول‌های بنیادی و طب بازآفرینشی از فردا در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از بوشهر؛رضا آذین بعد از ظهر امروز در نشست ستاد توسعه سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بوشهر از برگزاری نخستین نشست تخصصی سلول‌های بنیادی و طب بازآفرینشی در بوشهر خبرداد و گفت: نخستین نشست تخصصی دانشجویی با هدف ارائه دستاوردهای سلول‌های بنیادی و طب بازآفرینشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود.
 
وی همچنین گفت در صدد هستیم دومین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» با هدف ترویج اهمیت راهبردی دریا و صنایع وابسته به آن در بخش‌های دانش آموزی، دانشجویی و شرکت‌های دانش بنیان را نیز در بوشهر برگزار کنیم.

ماریا ظهیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان بوشهر در حوزه سلول‌های بنیادی گفت: نخستین جلسه کمیته دانشجویی سلول‌های بنیادی و طب بازساختی 11 خرداد با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، مرکز تحقیقات زیست فناوری خلیج فارس و مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.