مدیر سینما آزادی:

ما هر شب امکان برگزاری سه سانس فوق‌العاده را داریم

پیش‌بینی می‌کنم امشب هم در سینما آزادی برای فیلم‌های «بادیگارد»، «رسوایی 2» و «لانتوری» سانس فوق العاده داشته باشیم.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص سانس‌های فوق‌العاده روز دوم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: روز گذشته برای هر کدام از فیلم‌های «بارکد»، «اژدها وارد می‌شود» و «ابد و یک روز» یک بار سانس فوق‌العاده داشتیم. پرطرفدارترین این فیلم‌ها «ابد و یک روز» بود که در ساعت 12 شب در سالن اصلی سینما سانس فوق‌العاده داشت.

وی افزود: از همین ساعت در مقابل سینما صف طولانی برای فیلم‌های «بادیگارد»، «مالاریا» و «رسوایی 2» و «لانتوری» تشکیل شده است که شلوغ‌ترین این صف‌ها مختص به فیلم «لانتوری» است.

مدیر سینما آزادی اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که با توجه به این که این فیلم‌ها اکران نشده‌اند اما مردم اطلاعات مورد نیاز از فضاهای مجازی به دست آورده و اطلاعاتی راجع به آن را بین خودشان رد و بدل می‌کنند که کدام فیلم از کیفیت بالایی برخوردار است و مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از نکته‌های مهم جشنواره امسال این بوده است که از روز اول با نشاط و پرشور آغاز شده است. جشنواره‌های پارسال در روزهای ابتدایی با استقبال چندانی روبرو نبوده‌اند و  سالن‌ها خالی بود اما امسال برعکس پارسال است.

سعیدی‌پور در پایان بیان کرد: ما هر شب امکان برگزاری سه سانس فوق‌العاده را داریم پیش‌بینی می‌کنم امشب هم برای فیلم‌های «بادیگارد»، «رسوایی 2» و «لانتوری» سانس فوق العاده داشته باشیم. همچنین امیدوارم هوا به گونه‌ای مساعد باشد تا کسانی که برای تماشای فیلم به سینما مراجعه می‌کنند، دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار