سیمرغ 34؛

جشنواره فجر به سینما استقلال روی خوش نشان نداد

سینما استقلال در اولین روز جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی مواجه نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دوازدهم بهمن ماه، سینماهای مختلف مردمی نیز از این قافله عقب نمانده و در بخش مردمی به اکران فیلم‌های جشنواره پرداخته‌اند.
 
در این بین سینماهای بسیاری در سانس‌های گوناگون، فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف جشنواره را به نمایش درمی‌آورند از جمله این سینماها می‌توان به سینما استقلال اشاره کرد با توجه به این که این سینما در روزهای عادی و اکران‌های فیلم‌های خود از استقبال چندان زیاد تماشاچیان برخوردار نیست در اولین روز برگزاری جشنواره نیز این روال را ادامه داده است.
 
فیلم‌های «دلبری» در 2 سانس، «هفت‌ماهگی» و «ابد و یک روز» در روز اول سینما استقلال به نمایش درآمده‌اند اما با استقبال مخاطبان رو به رو نشدند. این موضوع در شرایطی است که با وجود این عدم استقبال، طبیعتا سانس فوق‌العاده‌ای نیز وجود نخواهد داشت چرا که برای برگزاری سانس فوق‌العاده نیاز به حضور جمعیت‌ بسیار است که تعداد آن هم به حد نصاب رسیده باشد. در شرایطی که در زمان اکران فیلم‌های جشنواره در اولین روز و سانس‌های اختصاصی در سایر سینماها استقبال خوبی مشاهده شد اما سینما استقلال روز خوبی را شروع نکرد.
 
البته نکته قابل توجه این است که امکان دارد در روزهای آینده فیلم‌های دیگر مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفته و به فراخور سانس‌ فوق‌العاده نیز در نظر گرفته شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار