اولین روز سینما آزادی در جشنواره فجر چه گذشت؟

فیلم‌های «خشم و هیاهو» و «مالاریا» شب گذشته در سینما آزادی سانس فوق العاده داشتند.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما «آزادی» در خصوص استقبال مردم در روز اول برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم‌ها و سانس‌ فوق‌العاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: خوشبختانه ما در روز اول جشنواره و اکران فیلم‌ها با استقبال پر شور و بسیار خوب مردم مواجه شدیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به ازدحام بسیار زیاد مردم مقابل سینما، برای فیلم «خشم و هیاهو» 2 سانس فوق‌العاده و برای فیلم «مالاریا» یک سانس فوق‌العاده را در نظر گرفتیم که در این بخش‌ها نیز استقبال خیلی خوبی از فیلم‌ها شد.
 
سعیدی‌پور اظهار داشت: خوشبختانه ما در روز اول به هیچ مشکلی فنی در نمایش فیلم‌ها رو به رو نشدیم.
 
وی بیان کرد: هم اکنون در مقابل سینما آزادی جمعیت بسیار زیادی برای تماشای فیلم «بارکد» تجمع کرده‌اند که با این حساب ما برای برگزاری سانس فوق العاده آماده خواهیم شد.
 
وی عنوان کرد: ما هم اکنون این فیلم‌ها را تماشا نکرده‌ایم اما با دیدن استقبال مردم از آنها متوجه می‌شویم که چه فیلم‌هایی با اقبال عمومی روبرو شده و نیاز به برپایی سانس فوق‌العاده برای آنها است در حال حاضر ما توانایی برگزاری سانس فوق‌العاده تا 5 نوبت را داریم.
 
مدیر سینما «آزادی» تصریح کرد: امیدوارم در روزهای باقی مانده وضعیت هوا به گونه‌ای باشد که مردم برای آمدن به سینما مشکلی نداشته و ما شرمنده آنها نشویم.
 
وی ادامه داد: با توجه به مطالب موجود در فضاهای مجازی و آنچه که دهان به دهان شنیده می‌شود جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده است همچنین نام کارگردان‌هایی که امسال در جشنواره حضور دارند دلیلی برای صحه گذاشتن بر این مدعا است البته امیدوارم کیفیت فیلم‌ها طوری باشد که مردم نیز از آنها رضایت داشته و تا انتها فیلم در سالن نشسته و آنها را تماشا کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر در ما هر دو بخش نگاه نو و انیمیشن استقبال خوبی را شاهد بودیم و مردم تا انتهای کارها فیلم‌ها را تماشا کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.