مدیر پردیس راگا:

با ظرفیت 100 صندلی سانس فوق‌العاده معنا ندارد

اگر سینمایی مانند سینما آفریقا با ظرفیت 1200 صندلی سانس فوق العاده برگزار کند آن هنگام است که من به این فیلم افتخار می‌کنم در غیر این صورت سینمایی با ظرفیت 100 صندلی کار بخصوصی انجام نداده است.

فرجام آژیر مدیر پردیس سینمایی راگا در خصوص برگزاری سانس‌های فوق العاده و استقبال تماشاگران از فیلم‌های اکران شده در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سال‌های گذشته ما سه سانس را به نمایش فیلم‌ها اختصاص می‌دادیم یعنی دو سانس برای سودای سیمرغ و یک سانس مختص به بخش نگاه نو.
 
وی ادامه داد: امسال با توجه به صحبت‌هایی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر جشنواره انجام شد پردیس سینمایی راگا و چند سینمای دیگر چهار سانس را به نمایش فیلم‌ها اختصاص دادند یعنی سودای سیمرغ در سانس اول و آخر تکرار می‌شود.
 
آژیر بیان کرد: با توجه به دو سانسی که در بخش سودای سیمرغ تکرار می‌شوند نیازی به اختصاص سانس‌ فوق العاده برای نمایش فیلم‌ها نداشته‌ایم.
 
لازم به ذکر است: سانس 10 شب ما در این چند روز گذشته به صورت کامل دارای سالن‌های مملو از جمعیت بوده است. استقبال از فیلم‌های  «بارکد» ، «بادیگارد» ، «رسوایی 2» و «ابد و یک روز» جزو فیلم‌های پر مخاطب بوده است .
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت سالن سینمایی ما  310 صندلی است بنابر این با دو سانس اکران نیازی به برگزاری سانس فوق العاده احساس نمی‌شود. اگر سینمایی مانند سینما آفریقا با ظرفیت 1200 صندلی سانس فوق العاده برگزار کند آن هنگام است که من به این فیلم افتخار می‌کنم در غیر این صورت سینمایی که با ظرفیت 100 صندلی سانس فوق العاده برگزار می‌کند کار بخصوصی انجام نداده است.
 
مدیر پردیس سینمایی راگا اظهار داشت: در این چند روز برگزاری جشنواره با نظم خوبی برگزار شده است روند کاری به شکلی مناسب بوده است هزینه‌های تبلیغاتی در جای درست خود به کار گرفته شده‌اند آذین بندی‌ مناسبی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است که مقرور به صرفه و ساده بوده است.
 
وی در پایان در مورد پیش بینی خود  از اکران و وضعیت گیشه‌ها در سال آینده سینما گفت: در حال حاضر فقط پنج روز است که جشنواره را پشت سر گذاشته‌ایم با این حساس تاکنون فیلم گیشه‌ای کم داشته‌ایم یکی از فیلم‌ها به نام  «ایستاده در غبار» بسیار خوب ساخته شده است مخاطبان آن را پذیرفته و تا دقایق آخر به تماشای آن نشستند روند فیلم بسیار زیبا است شاید این فیلم در گیشه موفق نباشد اما با قطعیت می‌توانم بگویم «ایستاده در غبار» فیلم بسیار شریفی است تاکنون فیلم گیشه‌ای برای سال آینده نداشته‌ایم مگر اینکه در روزهای آینده با اکران فیلم‌های دیگر شاهد چنین فیلمی باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.