مشهد؛

طنین گلبانک الله اکبر از مناره های مساجد مشهد

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از طنین گلبانک الله اکبر از مناره های مساجد مشهد درشب 22 بهمن و همزمان مراسم نور افشانی در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جعفر رئیسیان‌زاده گفت: هدف اصلی سازمان در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجررا ترغیب به فعالیت اقشار مختلف مردم در برگزاری این جشن‌ها دانست تا انجا که خود مردم برگزارکننده جشن‌های دهه فجر باشند.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر دهه مبارک فجر 14 دسته برنامه توسط این سازمان پیش بینی و اجرا می شود.

رئیسیان‌زاده ادامه داد: جشنواره ی هنری زنگ انقلاب که با مشارکت اداره ی اموزش و پرورش مشهد برای دانش اموزان مقاطع دبستان و دبیرستان برگزار می شود، ازدیگر برنامه های این سازمان است.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: ارائه خدمات و اهدای بسته‌های فرهنگی به مساجد و تشکل‌های سطح شهر با عنوان اهدای بسته‌های فضاآرایی، اعزام راویان انقلاب، اعزام مبلغین مذهبی واهدا کلیپ‌ها و فیلم‌های مستند با موضوعات مختلف، در این برنامه ها گنجانده شده است.

وی با اشاره به رونمایی از 12 محصول فرهنگی در این ایام، افزود: اعزام گروه سرود، فضاسازی شهری به وسیله پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، حمایت از برنامه‌های مردمی 12 بهمن و 22 بهمن و احداث غرفه‌های فرهنگی ویژه، اعطای نشان مردمی استقلال در دو سطح علمی و اقتصادی، اجرای مسابقه دومینوی انقلاب با محور شعارهای گرامیداشت انقلاب اسلامی ویژه دانشگاهیان و تیم‌های برتر این رشته، اجرای جشنواره غنچه‌های امید در بیش از 100 مهد کودک از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به مناسبت دهه مبارک فجر است.

رئیسیان زاده اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد پاتوق انقلاب است که در مناطق پر تعدد به اجرای سرود و تئاتر می پردازند وهمچنین برنامه تقدیر و تشکر از زندانیان سیاسی دوران انقلاب که تاکنون 20 نفر از این افراد شناسایی شده اند تا از آنها در این همایش تقدیر شود.

وی از اجرای بیش از 7 جشن محوری ویژه بازدیدکنندگان در 15 ایستگاه سازمان و در10 شب در نمایشگاه بین‌المللی به مناسبت دهه مبارک فجر یکی دیگر از 14 برنامه سازمان خبر داد وافزود : برنامه چله‌های انقلاب ویژه فعالین فرهنگی با دعوت از چهره‌های ملی و استانی در فرهنگسرای غدیربرگزار می شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در پایان افزود: مبلغ پیش‌بینی شده ما برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر چیزی در حدود 700 میلیون تومان است که امکان دارد تا مبلغ یک میلیارد تومان هم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.