اصفهان؛

تابستانی مهیج در جشنواره خانوادگی همبازی همشهری

جشنواره همبازی، همشهری از 14 تا 29 مردادماه از سوی مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در محل باغ غدیر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی با عنوان همبازی، همشهری در باغ غدیر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جشنواره از 14تا 29 مردادماه با محوریت بازی‌ در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
سید ابراهیم حسینی افزود: این برنامه در بخش‌های کودک، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان برنامه‌ریزی شده که در رده سنی کودکان 4 تا 12 سال تعداد 17 ابربازی با محتوای علمی، آموزشی و نیازمندی‌های اصلی کودکان گنجانده شده است.
وی ادامه داد: در بخش بزرگسالان که رده سنی 15 تا سنین قبل از سالمندی را شامل می‌شود تعداد 25 ابربازی شامل بازی‌های فکری، هیجانی و سرعتی برای شهروندان اصفهانی درنظر گرفته شده که شرکت کنندگان در جشنواره متناسب با سلیقه و تیپ شخصیتی خود می‌توانند بازی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.
حسینی اظهار داشت: برای سالمندان هم در این جشنواره تدارک ویژه‌ای دیده‌ایم و بیشتر، بازی‌هایی ویژه این رده سنی در نظرگرفته شده که برای آنها حس خوب داشته و نیازهای آنها را برطرف می‌کند.
مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی گفت: بخش ثبت رکورد یکی دیگر از اتفاقات ویژه این جشنواره است که در قالب آن هر شهروند اصفهانی مهارت خود را محک می‌زند و در این قسمت، هر شب یک ثبت رکورد خواهیم داشت که موضوعات مورد نظر برای این کار مشخص شده است.
وی افزود: در بخشی دیگر از این جشنواره بازارچه بازی را تدارک دیده‌ایم و با توجه به اینکه شهروندان در باغ غدیر با بازی‌های متنوعی آشنا می‌شوند، این بازارچه در قالب غرفه‌های ارائه بازی در نظر گرفته شده تا افراد در صورت علاقه‌مندی نسبت به خرید بازی مورد نظر خود اقدام کنند.

حسینی اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب و سالم برای تفریح مردم در قالب بازی، لذت درکنار هم بودن و بهره‌مندی از کانون گرم خانواده و بیان تاثیرات بازی کردن در کنار هیجان و شادی از اهداف ما در جشنواره همبازی، همشهری است.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.